اگر عازم سفر به کشورهای خارجی هستید و قصد دارید، بدون تور سفر کنید باید برای خرید بلیط هواپیمای خارجی اقدام کنید. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید مانند خرید بلیط هواپیمای داخلی از سامانه هیپوتریپ استفاده کنید و با کمی جست‌ و جو، بلیط مناسب برای سفر خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر سفر خود را از شهر تهران آغاز می‌کنید، برای خرید بلیط تنها نیاز است دقت کنید و فرودگاه امام‌ خمینی را به عنوان فرودگاه مبدا انتخاب کنید. همچنین ممکن است در شهر مبدا چندین فرودگاه وجود داشته باشد که پروازهای مختلف از کشورهای دیگر را پذیرا هستند، پس نباید با محدود کردن فرودگاه‌ها در هنگام جست و جوی بلیط هواپیمای خارجی، پروازهای موجود را محدود کرد.

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما، آسان‌ترین راه

خریدآنلاین بلیط هواپیما دیگر مانند قبل نیست. پیش از این که استفاده از تکنولوژی و اینترنت میان مردم رایج شود برای تهیه بلیط هواپیما نیاز بود تا گردشگران و مسافران به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنند یا با آن‌ها تماس بگیرند و برای تهیه بلیط هواپیما استعلام تهیه کنند.

امروزه دیگر برای سفر تنها چند کلیک لازم دارید تا نتایج دلخواه پیش روی شما فهرست شوند. بلیط هواپیما، برنامه‌ریزی برای سفر و رزرو هتل در هر کجای دنیا که به عنوان مقصد انتخاب می‌کنید، آسان شده است و سامانه هیپوتریپ هم با همین هدف فعالیت می‌کند.

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که هیپوتریپ برای گردشگران فراهم کرده است، یافتن مناسب‌ترین امکانات برای سفر در سریع‌ترین زمان ممکن است. اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید با مراجعه به سامانه هیپوتریپ در بخش پروازها می‌توانید، بلیط هواپیمای خارجی را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. این امر به گردشگران کمک می کند تا بتوانند برنامه‌ریزی بهتری برای سفر داشته باشند. انتخاب بلیط برای زمانی دور ممکن است کمی دشوار باشد اما با خرید آنلاین بلیط هواپیمای خارجی زمان کافی برای برنامه‌ریزی خواهید داشت.

sdfsdf

 

انتخاب فرودگاه برای تهیه بلیط خارجی

هنگام مشخص کردن شهر مقصد و مبدا برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای خارجی همان طور که گفته شد باید به فرودگاهی که انتخاب می‌کنید، دقت کنید. در بیشتر کشورها بیش از یک یا دو فرودگاه برای پروازهای مختلف وجود دارد. برای این که در هنگام خرید بلیط ارزان ، نتایج جست و جوی شما محدود به یک فرودگاه خاص نشود، می‌توانید در قسمت جست و جوی پرواز خارجی، نام شهر مقصد را انتخاب کنید.

با انتخاب نام شهر، می‌توانید از تمامی پروازهایی که از شهر مبدا به سوی کشور مقصد می‌روند را مشاهده کنید. هنگام انتخاب فرودگاه در شهر مقصد هم باید دقت کنید. بعضی از فرودگاه‌ها از شهر فاصله زیادی دارند و حمل و نقل از آن فرودگاه تا محل اقامت شما ممکن است هزینه بالایی در بر داشته باشد. به همین دلیل پیش از خرید بلیط کمی درباره موقعیت فرودگاه و محل اقامت خود در شهر مقصد جست و جو کنید.

دانستن این مسافت و هزینه‌ای که باید برای جابجایی بپردازید می‌تواند در بودجه‌بندی سفر به شما کمک کند. اگر بلیطی با قیمت مناسب پیدا کرده‌اید اما فرودگاه مورد نظر با محل اقامت شما فاصله زیادی دارد و مجبور هستید، مبلغ زیادی را برای جابه‌جایی پرداخت کنید، می‌توانید فرودگاه دیگری را انتخاب کنید که به محل اقامت شما نزدیک‌تر باشد اما نرخ بلیط آن کمی گران‌تر است.

 

سفر به کشورهای خارجی با چند توقف

برای سفر به بعضی از کشورها ممکن است، فقط سوار یک هواپیما نشوید. مسیرهای هوایی که از پیش مشخص شده‌اند، می‌توانند در ساعات پرواز و میزان توقف آن در فرودگاه دیگری تاثیر داشته باشند. از این رو برای سفر به بعضی از کشورها ممکن است، توقف کوتاهی در یکی از فرودگاه‌های میان راه داشته باشید. زمان این توقف بسته به زمانبندی پرواز و نوع هواپیما، می‌تواند متفاوت باشد.

گاهی می‌توانید با توقف‌های طولانی‌تر بلیط‌های ارزان‌تری پیدا کنید.

برای این که از توقف بلیط‌های مختلف اطلاع پیدا کنید، می‌توانید در سایت هیپوتریپ، در منوی سمت راست، طول مدت پرواز و توقف‌های آن را پیدا کنید و یک برآورد زمانی از ساعت دقیق ورود خود به کشور مقصد داشته باشید و برنامه‌ریزی بهتری برای سفرتان داشته باشید.

اگر به یک کشور جدید سفر می‌کنید، سعی کنید پیش از خرید بلیط، اطلاعات مورد نیاز خود درباره کشور مقصد را کامل کنید. مسیرهای اتوبوس و مترو می‌تواند در حمل و نقل شما از فرودگاه کمک کند. دانستن نکته‌های جزیی درباره فرودگاه کشور مقصد، گرفتن ویزا در فرودگاه‌های میان راه و بسیاری موارد دیگر از جمله اطلاعاتی است که باید قبل از سفر بدانید.