به گزارش پارس نیوز، 

اقامت گرجستان با خرید ملک یکی از ساده ترین و در عین حال راحت ترین روش های اخذ اقامت گرجستان محسوب می شود.

شرایط خرید ملک در گرجستان به گونه ای است که نسبت به سایر کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی قیمت کمتر و کیفیت بهتری دارد ، هرچند ظاهرسازی ساختمان ها در گرجستان اهمیتی ندارد.

در صورت تصمیم جدی به اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک با ما همراه باشید ......

w1

بیایید از این لحظه تصمیمات بهتری بگیریم!

شما می توانید تابع شرایط بیرونی نباشید بلکه شرایط بیرونی را تابع خود نمایید.

شما قادر هستید تقدیر را با تصمیم جایگزین کنید و در نهایت اینکه شما اقتدار کافی برای تبدیل تسلیم شدن به تغییر دادن را دارید.

همه ما دستاوردها و دارایی هایی داریم. دانایی ما زمانی محرز می گردد که بهترین اقدام ممکن را با اندوخته هایمان انجام دهیم.

نه انباشتن دارایی و نه خرج تراشی های بی حد و حصر هیچ کدام به تنهایی به آینده ای روشن از آن نوع که در اندیشه اغلب ما ایرانیان جای دارد منتهی نمی گردد.

بلکه بایستی در جستجوی راهی مطلوب بود که نه تنها دارایی خود را حفظ نماییم بلکه شرایطی فراهم کنیم تا به مرور زمان دارایی ما ارزش افزوده بیابد.

برای شما پیشنهادی داریم! اما اجازه دهید تا ابتدا سوالی را مطرح کنیم و سپس درباره پیشنهادمان بهتر توضیح خواهیم داد.

آیا تا به حال در این اندیشه بوده اید که دارا بودن اقامت یک کشور با شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مطلوب، تا چه اندازه شما را توانمند می سازد تا آینده خود و خانواده خود را آن گونه که دوست دارید، تغییر دهید و تسلیم شرایط فعلی نباشید؟

کشوری ،در حد فاصل قاره اروپا و آسیا با برخورداری از ویژگی های فرهنگی مثبت جامعه ایرانی و با دارا بودن شرایط اقتصادی با ثبات، اوضاع سیاسی آرام و شرایط اجتماعی مطلوب ( امنیت بالا و آمار بسیار پایین وقوع سرقت و جرایم گواه این مساله است) بی تردید انتخابی عاقلانه خواهد بود.

w2

کشور گرجستان شرایط مذکور را دارد به نحوی که با نگاهی ریزبین و دقیق، حتی طی سفری چند روزه نیز به وضوح می توانید به وضعیت ایده آل این کشور برای ساختن یک زندگی راحت و یا شروع یک کسب و کار جدید، پی ببرید.

هم اینک با خرید ملک، حداقل به ارزش 35 هزار دلار آمریکا، می توانید اقامت این کشور را به سهولت برای خود، همسر و فرزندان مجرد و در صورتی که مجرد باشید، برای پدر و مادرتان اخذ نمایید.

این یک فرصت طلایی برای همه کسانی است که دوست دارند در آینده ملکی در قلمرو اروپا داشته باشند.

کشور گرجستان، هم اینک عضو ناظر اتحادیه اروپاست و چشم انداز آینده این کشور جهت پیوستن به این اتحادیه و ورود به قلمرو اروپا بسیار روشن است.

در این صورت ارزش ملک خریداری شده تا چندین برابر افزایش یافته و شما همزمان با این رشد سرمایه، مزیت طلایی دیگری هم دارید: یعنی برخورداری از اقامت یک کشور اروپایی را.

و اما در حال حاضر، گرجستان با برخورداری از نظام اقتصادی شفاف و رو به رشد که به وضوح از ثابت ماندن نرخ ارز طی یک دوره ده ساله در این کشور، پیداست، گزینه ای مطلوب جهت خرید ملک است.

ساخت و ساز املاک در گرجستان به سبب تقاضای بالا جهت خرید ملک، یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده است و ارزش ملک نیز با گذر زمان و هم گام با رشد اقتصادی این کشور، ارزش افزوده می یابد.

لذا شما علاوه بر اینکه می توانید پس از یک دوره چند ساله و ضمن پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا، سود بالایی از افزایش نرخ ملک در این کشور را عاید خود نمایید، از ارزش افزوده ی ملک خود، حتی قبل از پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا هم بهره مند خواهید بود.

از طرف دیگر و از آنجا که هر گونه معامله در حوزه خرید و اجاره املاک و مستغلات در این کشور، با ارز دلار انجام می پذیرد.

شما با خرید ملک، سرمایه خود را بدون نگرانی از تغییرات و نوسانات نرخ ارز، به دلار اندوخته اید که فرصتی کم نظیر است.

لازم به ذکر می باشد که شانس طلایی خرید ملک و اخذ اقامت با مبلغ 35 هزار دلار آمریکا فقط تا قبل از یکم سپتامبر 2018 امکان پذیر است.

 پارلمان  کشور گرجستان لایحه ای در دست دارد که در حال تصویب بوده و پس از آن سریعا اجرایی می گردد.

به موجب این لایحه، جهت خرید ملک و اخذ اقامت گرجستان، قریب به یقین مبلغی معادل  100 هزار دلار آمریکا به بالا بایستی هزینه شود که بی تردید عرصه را برای بسیاری از هموطنانمان تنگ خواهد کرد.

 پیشنهاد ما این است در این فرصت طلایی، عاقلانه ترین و بهترین تصمیم را اخذ کرده و اگر تمایل به خرید ملک دارید، ما را همچون همیشه امین خود در کشور زیبای گرجستان بدانید.

تیم تخصصی آنا جورجیا با بیش از ده سال سابقه فعالیت و دارا بودن پرسنل دفتری وظیفه شناس و آگاه به قوانین روز و  تیم پیمانکاری زبده و توانمند، به مدیریت جناب آقای مهندس سعید درویشی، آماده ارائه خدمات به هم میهنان عزیز می باشد.

شما با انتخاب شرکت آنا جورجیا، علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان و استعلام رایگان ( در مورد زمین هایی که کاربری کشاورزی دارند و قابل تملک نیستند)، در حقیقت از گسترده ترین و به روزترین آلبوم های موجود جهت رسیدن به انتخاب ملک ایده آل خود، برخوردار هستید.

w3

اگر می خواهید به رویاهای خود برای رسیدن به یک زندگی ایده آل جامه عمل بپوشانید و شرایط را به نفع خود تغییر دهید، از همین امروز دست به کار شوید، مصالح خانه رویایی شما و نقشه دقیق آن را به شما می دهیم و در بنا کردن آن نیز به شما کمک می کنیم!

تماس با کارشناسان آناجورجیا :

                                                                    

00995596669797 ( تلگرام – واتس آپ – ایمو )

00995574904007 ( تلگرام – واتس آپ – ایمو )

00995595459040 ( تلگرام – واتس آپ – ایمو )

————————————————————–

مدیر عامل شرکت آناجورجیا – مهندس سعید درویشی

00995595140066 ( تلگرام – واتس آپ – ایمو )

————————————————————-

تلفن ثابت دفتر شرکت آناجورجیا :  00995322102006

روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 الی 18 به وقت تفلیس

روز شنبه از ساعت 10 الی 16 به وقت تفلیس

روز یکشنبه تلفن ثابت شرکت پاسخگو نیست.

————————————————————

آدرس دفتر شرکت آناجورجیا :

گرجستان – تفلیس – خیابان پکینی – خیابان باختریونی – پلاک 11b

No 11b, Bakhtrioni ST, Pekini AVE,Tbilisi,georgia

————————————————————-

ایمیل شرکت : anageorgiaco@gmail.com

کانال تلگرام آناجورجیا : t.me/anageo

آنا جورجیا، امین شما در گرجستان