برای خرید رپورتاژ آگهی در پارس نیوز اینجا کلیک کنید یا با شماره 09921612368 تماس بگیرید


هیچ رپورتاژی بدون نتیجه نیست!

احتمالاً این جمله معروف را شنیده‌اید که هیچ تبلیغی بدون نتیجه نیست، مشابه این جمله در تولید و انتشار رپورتاژ نیز صادق است. رپورتاژها نیز همانند دیگر مطالب مندرج در سایت، بلافاصله مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد و از این جا به بعد هنر نگارش و انتخاب موضوع است که می‌تواند به بالا رفتن بازخورد رپورتاژ کمک کند. در این متن سعی می‌کنیم برخی نکات کلیدی را درباره نگارش یک رپورتاژ خوب به شما بگوییم.

 

چرا رپورتاژ آگهی؟

پاسخ این سؤال بسیار ساده است، حس شما وقتی می‌دانید در حال تماشای تبلیغی هستید با اینکه ندانسته آن را تماشا کنید قطعاً متفاوت است. میزان توجه انسان‌ها به تبلیغات همواره پایین‌تر از اوقاتی است که احساس می‌کنند در حال کسب اطلاع از طریق خواندن یک مطلب هستند. رپورتاژ آگهی در حالی که سعی می‌کند مطلبی مفید را برای مخاطب بازگو کند، همزمان در حال تبلیغ خود است. در این روش اعتماد مخاطب نسبت به دیگر روش‌های مشابه بیشتر است.

 

رپورتاژ آگهی

 

درج رپورتاژ در کمتر از ۱۲ ساعت

مطالبی که به عنوان رپورتاژ برای ما ارسال می‌شود، در کمتر از 3 ساعت بروی خروجی سایت قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه پارس‌نیوز برای رپورتاژهای خود صفحه مجزایی از اخبار تشکیل نداده و این کار را به عنوان مزیت برای مشتریان خود در نظر گرفته، می‌تواند این امکان را نیز فراهم کند که مشتریان ساعت انتشار خروجی خود را تعیین کنند و شانس بیشتری برای دیده شدن داشته باشند. ما نیز خود را موظف می‌دانیم به مشتریان مشورت بدهیم که چه زمانی برای انتشار مطالب مناسب‌تر است.

 

افزایش رتبه گوگل با رپورتاژ

یکی از فواید درج رپورتاژ در سایت‌های با رتبه خوب در گوگل، اعتباردهی به سایت مقصد است. در واقع گوگل با دوستِ دوستان خود، دوست می‌شود. پارس‌نیوز اعتبار خوبی در گوگل دارد و سایتی که به آن لینک داده شود توسط گوگل نیز معتبر شمرده می‌شود که این منتشر به افزایش مستقیم اعتبار و طبیعتاً بالا رفتن جایگاه شما در جست‌وجوی گوگل می‌شود.

 

مادام العمر بودن رپورتاژ آگهی

شما با پرداخت یکبار هزینه برای رپورتاژ آگهی، مطلب مورد نظر خود را به‌صورت مادام‌العمر در دسترس مخاطبان قرار می‌دهید. هر چه مطالب متنوع‌تر با کلیدواژه‌های بهتری تولید کنید طبیعتاً نتیجه بهتری خواهید گرفت و می‌توانید اطمینان داشته باشید که این مطالب از خروجی سایت هیچ گاه حذف نمی‌شوند. حتی نیازی نیست برای عدم حذف خبر از سایت تضمین بگیرید چرا که این کار به ضرر سایت منتشر کننده آن است و موجب درج خطای و تأثیر منفی در سئو دارد.

 

رپورتاژ آگهی

 

چگونه بازخورد رپورتاژ را بالا ببریم؟

گاهی اوقات مطالب بسیار جذاب و مفیدی به عنوان رپورتاژ برای ما ارسال می‌شود اما ضعف عمده و مشترک آن‌ها، عدم هدایت مخاطب به گزینه عملکرد یا اصطلاحاً CTA – Call To Action است. حتماً در انتهای متن سعی کنید مخاطب را به سمت کلیک بروی لینک مورد نظر خودتان یا تماس برای مشاوره رایگان یا ارسال پیامک جهت دریافت کد تخفیف و ... هدایت کنید. دقت کنید این اقدام می‌بایست با ظرافت انجام شود و کافی است تنها مخاطب را ترغیب کنید، قرار نیست او را وادار به کاری کنیم.

 

چگونه یک رپورتاژ خوب بنویسیم؟

اولین ویژگی یک رپورتاژ خوب، تولیدی بودن آن است. سعی کنید موضوعی جذاب را برای رپورتاژ مرتبط با حوزه کاری خود انتخاب کنید. این موضوع می‌تواند پاسخ به سوالی در حوزه کسب‌وکارتان باشد که عموماً توسط مخاطب در گوگل جست‌وجو می‌شود. در حجم محتوا زیاده‌روی نکنید. یک باور غلط این است که مطالب طولانی و پر از عکس بازخورد بیشتری می‌گیرند در حالیکه کاملاً برعکس این رویه را باید انجام دهید. مطالب حداکثر ۵۰۰۰ کلمه‌ای به همراه حداکثر ۱۰ لینک و ۱۰ عکس کافی است. متن باید دارای نظم باشد و مخاطب با یک نگاه از کلیات آن مطلع شود، برای این کار عنوان‌هایی در میان پاراگراف‌های خود به کار ببرید. هر چند پاراگراف را با یک عنوان دسته‌بندی کنید. شروع و پایان متن اهمیت بسیاری دارد، می‌توانید با چند سؤال شروع کنید و با چند راه حل متن را تمام کنید. یکی از راه حل‌ها هم می‌تواند CTA شما باشد که قبل‌تر توضیح دادیم. چند کلیدواژه نیز می‌بایست برای مطلب خود در نظر بگیرید. حداقل ۱ و حداکثر ۱۰ کلیدواژه انتخاب کنید و حتماً مطمئن شوید که این کلیدواژه‌ها مستقیماً به متن شما مرتبط است. در انتها نیز یک عنوان جذاب برای مطلب خود انتخاب کنید، فقط دقت کنید هدف رپورتاژ جذب اعتماد مخاطب برای تبدیل او به یک مشتری است، پس سعی نکنید با درج عنوان‌های غیرواقع یا تحریک‌کننده که متن شما ارتباط با آن‌ها ندارد مخاطب جذب کنید، چرا که آن‌ها به زودی متوجه کلک شما می‌شوند و سریعاً مطلب را می‌بندند و شما به نتیجه مطلوب خود نمی‌رسید.

 

رپورتاژ آگهی

 

لینک فالو یا نوفالو؟

تمامی لینک‌هایی که در مطالب رپورتاژ پارس‌نیوز منتشر می‌شوند دارای اعتبار یا اصطلاحاً فالو Follow هستند. اگر قصد خرید رپورتاژ از دیگر سایت‌ها را دارید حتماً از منتشر کننده خود درباره Follow یا Nofollow بودن لینک‌ها سؤال کنید.

 

قیمت رپورتاژ آگهی در پارس‌نیوز

برای دریافت قیمت رپورتاژهای موضوعی و توافق برای پوشش خبری یا نیازمندی‌های دیگر لطفا با شماره 09921612368 تماس بگیرید یا در تلگرام پیام ارسال کنید.

 

اطلاعات بیشتر درباره رپورتاژ

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره فواید و کارکردهای رپورتاژ آگهی هستید و سؤال شما در این مطلب پاسخ داده نشده است، می‌توانید با شماره 09921612368 تماس بگیرید یا به همین شماره در تلگرام سوال خودتان را ارسال کنید.

 

فواید رپورتاژ در یک نگاه

  • قیمت پایین
  • تأثیر آنی
  • جذب مخاطب بیشتر
  • افزایش رتبه گوگل
  • مادام العمر بودن