به گزارش پارس نیوز، 

11تور گرجستان؛ سرزمینی خوش‌ آوای غذاهای خوش طعم

در رزرو تور گرجستان دو انتخاب دارید هم می‌شود به تفلیس بروید و از سه شب تا یک هفته در این شهر جالب و پر هیاهو بمانید و هم این که بعد از چند شبی اقامت در تفلیس به باتومی بروید. باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که بسیار توریستی بوده و و سواحل زیبایی از دریای سیاه را دارد.

تفلیس شهر گشت‌و گذار‌ها است، شهری که خاموشی ندارد مثلا به کافه ددائنا یا بلک داگ بروید وتا دیر وقت خوش بگذرانید.

برای سفر به گرجستان خط‌های هوایی مختلفی پرواز دارند که آژانس مقتدر سیر با ارائه چارتر پروازهای قشم‌ایر و زاگرس تور‌های بصرفه‌ای را برنامه‌ریزی کرده است. در تمامی تور‌ها گردشگران دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند و با چمدانهایتان به راحتی به هتل می‌رسید.

سفر به گرجستان هزینه زیادی ندارد و هزینه خورد و خوراک چیزی بیشتر از ایران نمی‌شود در انتخاب هتل به پیشنهاد آژانس دقت کنید و یک هتل چهار یا پنج ستاره مناسب انتخاب کنید. تمامی هتل‌ها برای مسافران آژانس صبحانه رایگان نیز سرو می کنند.

برای بهترین خوش گذرانی‌ها در گرجستان آماده شوید و راهی این سفر شوید.

 

تور کوش آداسی؛ مقصدی لوکس درسواحل دریای اژه

تور کوش آداسی مخصوص کسانی است که استانبول یا آنتالیا را دیده‌اند و با فرهنگ مردم ترک آشنا شده و این‌بار برای سفر به دنبال مقصد جذاب‌تر و یا حتی لوکس‌تری هستند، کوش آداسی یکی از بهترین انتخاب‌هاست مقصدی لاکچری که خود ترک‌ها برای گذراندن تعطیلات به آنجا می‌روند. اینجا شهر ساحلی زیبا در کنار جنگل‌های کاج کناره دریا است. که حتی یکی از زیباترین پارک‌های آبی اروپا به نام آدالند در همین منطقه است.

بدون نیاز به ویزا می‌توانید به این شهر سفر کنید کافی است گذرنامه شما حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد. این شهر مقصد مناسبی برای گذراندن تعطیلات در ساحل بوده و غواصی و شنا را در دریای اژه تجربه کنید.

در کوش‌ آداسی هتل‌های چهار و پنج ستاره خوب با بالاترین کیفیت را رزرو کنید و از اقامتی تابستانه در این هتل‌ها لذت ببرید. در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر به صورت دقیقی درج شده است از نوع خدمات سرو صبحانه گرفته تا تمام وعده‌های غذایی همراه با نوشیدنی‌های میان وعده را بررسی کنید و یا از کارشناسان سفر آژانس در مورد هتل‌ها بپرسید.

تمامی تور‌های کوش آداسی با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر انجام می‌شوند که گردشگران پس از رسیدن به فرودگاه ازمیر با ترنسفر‌های مقتدر سیر به هتل خود دست‌رسی پیدا می‌کنند.

تور استانبول؛ سفر به شهر پادشاهی عثمانی‌ها

تور استانبول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر تابستانه و چند روزه است. بار سفر ببندید و همین آخر هفته در هتل استانبول از خواب بیدار شوید. برای این سفر نیاز به ویزا ندارید و خیلی راحت بعد از سه ساعت و نیم پرواز به استانبول می‌رسید.

اینجا شهری است که نمایش قدرت و فرمانروایی عثمانی‌ها بوده تا می توانستند مساجد و قصرهای مجلل ساختند که وقتی وارد آنها می‌شوید مبهوت عظمت آنان خواهید شد. ایاصوفیه، مسجد آبی وهمینطور مسجد رستم پاشا از نمونه‌های همان دوران است.

خط‌های پروازی ماهان، قشم ایر و زاگرس همه روزه پرواز‌های خوب و ارزانی به مقصد استانبول دارند از فرودگاه آتاتورک هم با ترنسفر‌های آژانس به هتل خود می‌رسید در مورد انتخاب هتل هم با هر بودجه‌ای می‌توانید انتخاب کنید. استانبول هتل‌های سه ستاره و زیبایی دارد که صبحانه‌های خوش‌مزه را برای مسافران آژانس سرو می‌کنند.

از میدان تقسیم شروع به قدم زدن کنید و در امتداد خیابان استقلال مغازه‌ها و بوتیک‌های مختلف لباس را ببینید هر برندی را که بخواهید پیدا می شود. در انتهای خیابان استقلال برج گالاتا را ببینید و در کافه‌های اطراف آن قهوه ترک بنوشید.

برای خرید تور استانبول استخاره نکنید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید،‌ چمدان کوچکی پر از لباس تابستانه  بردارید و سفر کنید.

تور قبرس؛ سفر تابستانه به جزیره‌ای زیبا

تور قبرس سفر به جزیره‌ای در میان مدیترانه است با سواحل زیبا و آب و هوایی دلچسب این تور‌ها توسط آژانس مقتدر سیر به طور منظم و دقیق برنامه ریزی می‌شود به آنجا می‌رسید.

برای این سفر دوجورانتخاب پیش روی شماست گردشگران ایرانی می‌توانند بدون ویزا به شهر ترک نشین نیکوزیا با تور قبرس شمالی بروند و در هتل‌های چهار و پنج ستاره زیبای ساحلی آن اقامت خوبی را داشته باشند که البته این هتل‌ها دارای خدمات سرو غذایی کامل و حتی ۲۴ ساعته هستند.

سفر‌ها با پروازهای قشم ایر و یا اطلس جت برنامه ریزی شده اند و نکته مهم این است که در تمامی تور‌ها گردشگران دارای ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی و و همین‌طور راهنمای فارسی زبان هستند.

نکته جالب در مورد نیکوزیا این است که این شهر تنها پایتخت دو تکه دنیاست و نیمی در سمت شالی ونیم دیگرش در سمت جنوبی قرار دارد در خیابان  لدرا می‌توانید حل عبور از این مرز را ببینید.

اینجا مقصدی ارزان قیمت برای خورد و خوراک و تفریح است و به دلیل نزدیکی به ترکیه و یونان غذاهای معرکه‌ای دارد. اگر با تور قبرس اروپایی سفر می‌کنید در رستوران ارتیسانس برگر بار در نیکوزیا حتما برگرهای خوش مزه را امتحان کنید. با این تور می‌توانید در یکی از شهر‌های لیماسول و یا نیکوزیا در میان مردم یونانی جزیره اقامت کنید.

انواع تور‌ها را بر روی وب‌سایت آژانس مقدر سیر بررسی کنید و برای سفر تابستانه به قبرس بروید.

تور روسیه؛ بازدید از زیبایی‌های کاخ کرملین

سفر به روسیه یکی از بی نظیر ترین کارهایی است که همه باید تجربه کنید طبق روال هر ساله امسال هم آژانس مقتدر سیر پرواز‌های روسی نوردویند را چارتر کرده و با نرخ بسیار خوبی برای تور‌های خود ارائه کرده است که به همراه ترنسفر‌های رایگان رفت و برگشت فرودگاهی با آسودگی هر چه بیشتر به هتل خود می‌رسید.

به دیدن مسکو و سنت پترزبورگ زیبا بروید و در میدان سرخش قدم بزنید به دیدن موزه هرمیتاژ بروید مجموعه گرند پلس زیبا را ببینید و در خیابان پتروشکا سوغاتی روسی بخرید.

اما انتخاب دیگری هم دارید اگردر تابستان به دنبال سفر ساحلی هستید به سوچی بروید و یک هفته در سواحل روسی دریای سیاه خوش بگذرانید.

هتلداری در روسیه استاندارد بالایی دارد و می توانید در شهر‌های غیر ساحلی حتی هتل سه ستاره رزرو کنید. این هتلها کیفیت ارائه خدمات بالایی دارند. با خیال آسوده برای دیدن و گشت و گذار در روسیه با تور های آژانس مقتدر سیر بروید و با راهنمای فارسی زبان تور جاهای دیدنی را ببینید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید اقدام به خرید تور روسیه کنید و برای دیدن و راه رفتن و خوش گذرانی در پهناور ترین کشور دنیا آماده باشید.