به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از نمایش زیبای تیمش مقابل آرژانتین، حالا محبوبیت بیشتری در ایران پیدا كرده است. بعد از همان مسابقه بود كه مسئولان مجبور شدند حتی برای حفظ ظاهر هم كه شده، پیگیر كارهای تمدید قرارداد او باشند. تا قبل از بازی با آرژانتین بحث در مورد تمدید قرارداد كروش خیلی جدی پیگیری نمی‌شد اما حالا فشار افكار عمومی، مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال را مجبور كرده كه حرف از راهكارهایی برای تمدید قرارداد كروش بزنند.
امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش در مورد تمدید قرارداد كروش می‌گوید: «كروش مربی خوبی است اما او خواسته‌هایی دارد كه با وجود به حق بودن این خواسته‌ها در فوتبال جهان، برآورده كردن این خواسته‌ها برای ما سخت است. طبیعتا فدراسیون فوتبال باید این خواسته‌ها را برآورده كند ولی فدراسیون توان چنین كاری ندارد. از طرفی وزارت ورزش هم توان این كار را ندارد و ما در وزارت ورزش مشكلات مالی زیادی داریم كه نمی‌توانیم از عهده خواسته‌های كروش برآییم.»
خادم در مورد اینكه خواسته مردم برای حفظ كروش چقدر برای وزارت ورزش و دولت اهمیت دارد می‌گوید: «باید برای حفظ كروش فكری بكنیم. وزارت ورزش امیدوار است كه بتواند با رایزنی با دولت، مشكل را حل كند و كروش در ایران بماند.» بحث گلخانه‌ای بودن تیم ملی فوتبال ایران كه توسط خادم مطرح شد، سر و صدای زیادی به پا كرد. خادم در این مورد می‌گوید: «باید كاری كنیم كه تیم گلخانه‌ای نباشد. ما باید در این مورد برنامه‌ریزی انجام دهیم. فوتبال ایران باید طوری حركت كند كه در دراز مدت به حضور امثال كروش نیاز نداشته باشیم. ما یك برنامه مناسب می‌خواهیم.»