مکان و زمان بازی

ورزشگاه کورینتیناس آره‌نا شهر سائوپائلو

بامداد پنج شنبه 19 تیر ساعت 00:30 بامداد

ترکیب احتمالی

آرژانتین

آبی و سفید پوشان آمریکای جنوبی پس از 24 سال توانستند با تکیه به درخشش ستارگان خود از جمله مسی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه یابند. آلبی سلسته ها امیدهای بسیار زیادی دارند تا در این دوره به ناکامی های خود در جام جهانی پایان دهند و در خانه دشمن دیرینه، جام قهرمانی را به آرژانتین ببرند.

نگرانی اصلی آلخاندرو سابه یا سرمربی آرژانتین نبود آنخل دی ماریا است که در بازی مقابل سوئیس مصدوم شد و احتمال می رود حتی جام جهانی را از دست دهد. آرژانتینی ها به درخشش مسی در ترکیب امید بسیاری دارند و اگر شماره 10 این تیم آماده باشد آلبی سلسته شانس بسیاری برای صعود به مرحله بعد دارد.

هلند

لاله های نارنجی پس از اینکه مرحله گروهی را با اقتدار پشت سر گذاشتند با حذف مکزیک و کاستاریکا به نیمه نهایی رسیدند و باید برای صعود به فینال از پس آرژانتین بربیایند. هلندی ها که در دور گذشته نائب قهرمان شدند امیدوارند در این دور برای اولین بار قهرمان جهان شوند و برای این مهم تا به اینجا قدرتمند ظاهر شده اند.

نبود دی یانگ در مرکز زمین مشکلی اساسی برابر تیم سرعتی آرژانتین است اما بازگشت رون ولار خبر خوبی برای آن ها است. هلند تا به اینجا با تکیه بر تاکتیک های فن خال تیمی منسجم نشان داده است که رقبا را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و به این مرحله رسید. 

نکات آماری بازی

- آرژانتین تنها تیمی است که تا به الان در تمام مسابقات خود پیروز شده است.

- در مسابقات ما بین این دو تیم هلند 4 بار و آرژانتین 1 بار پیروز شده است و 3 بازی نیز مساوی شده است.