به گزارش پارس به نقل از ایرنا، تیم برزیل میزبان بیستمین دوره مسابقات جام جهانی، بامداد شنبه در یک دیدار پر تنش مقابل تیم کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

لوییس فیلیپه اسکولاری بعد از این دیدار گفت: هیچکس ما را باور ندارد. این بازیکنان مهارت دارند و با تمام قلب و روح خود بازی می کنند.

این سرمربی 65 ساله، در ادامه تلاش های تیمش را در 90 دقیقه بازی مقابل کلمبیا ستود و اعتراف کرد آنها می توانستند بعد از گل دوم، شیوه بازی خود را تغییر بدهد.

وی ضمن انتقاد از اظهار نظر رسانه های برزیل در مورد عملکرد تیم ملی این کشور گفت: ما بازی سختی برابر آلمان پیش رو داریم. باید مراقبت بازیکنان باشیم تا برای این دیدار آماده شوند.

اسکولاری ادامه داد: بعد از گل دوم می توانستیم جریان بازی را آهسته تر کنیم ولی نیازی به این کار نبود. ما به بازیکنانی که جلوی حرکت توپ را می گیرند نیازی نداریم. تیم من دوندگی زیادی دارد. فراموش نکنید که من یک سال و نیم است با این بازیکنان کار می کنم.

سرمربی برزیل اظهار داشت: سال ها تلاش کردیم به کودکان یاد بدهیم که به سرود ملی خود احترام بگذارند و حالا نتیجه آن را می بینیم. جو ورزشگاه فورتالزا عالی بود و این برای ما اهمیت فراوانی داشت.

برزیل اکنون در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف آلمانی برود که در فینال جام جهانی 2002 آن را شکست داد.