مهرداد پولادی پس از شکست 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل بوسنی‌وهرزگوین اظهار داشت: ما در جام جهانی خیلی خوب بازی کردیم و سرمان بالاست. پس از صعود به جام جهانی 2014 برزیل مشکلاتی چون عدم آماده‌سازی برای این رقابت‌ها داشتیم اما در اردوی سه ماه منتهی به این مسابقات دوره سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که بازی‌های خوبی انجام دادیم و خدا کمک کرد که باعث غرور مردم شویم. اکنون وجدان‌مان راحت است در این بازی‌ها کم نگذاشتیم.

مدافع - هافبک تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سؤال که چه چیزی باعث شد که در این رقابت‌ها آن چیزی که در ذهن بازیکنان بود طبق نقشه پیش نرود، گفت: همه چیز در این رقابت‌ها خوب بود اما تجربه عامل شکست ما مقابل بوسنی‌وهرزگوین بود. اگر پیش از مسابقات جام جهانی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کردیم شرایط ما بهتر بود. 

پولادی با اشاره به شکست ایران مقابل بوسنی تصریح کرد: اگر در یک بازی عادی و یا در نخستین دیدار‌مان در بازی‌های جام جهانی مقابل بوسنی بازی می‌کردیم چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد. بوسنی شانسی برای صعود نداشت و از این رقابت‌ها حذف شده بود و خیلی راحت مقابل ایران بازی کرد.