به گزارش پارس به نقل از فارس، کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از دیدار تیم‌های ایران و بوسنی آغاز شد و کارلوس کی‌روش درباره بازی فردا با بوسنی گفت:‌ اول اینکه سلام و عصر بخیر می‌گویم، این بازی خیلی مهمی است برای ما و توقعاتی از آن داریم، همان‌طور که می‌دانید هنوز کمی شانس داریم که به مرحله بعدی برویم، ولی من اینطور فکر نمی‌کنم. ما فقط داریم یک بازی دیگر انجام می‌دهیم و بهترین سعی‌مان را مقابل یک تیم خوب خواهیم کرد، البته متاسفم برای تیم بوسنی که از گردونه رقابت‌ها خارج شدند.

وی در مورد اینکه با توجه به نیاز تیم ملی به پییروزی آیا روش بازی ایران مقابل بوسنی نسبت به دو دیدار قبلی تغییر می‌کند یا خیر گفت:‌ فکر نمی‌کنم که ما باید سبک بازی‌مان را عوض کنیم. نکته مهم این است که ما نبازیم، ولی واقع‌بین هم باشیم، ما باید بفهیم که کجا هستیم و چه کسی هستیم و برابر چه کسانی بازی می‌کنیم؟ ما برابر تیمی بازی می‌کنیم که پر از تجارب بین‌المللی است.

کی‌روش افزود: در چند بازی اخیر واقع‌بینانه بازی کردیم و و در هر دو بازی فرصت‌هایی برای برد داشتیم، به خصوص مقابل آرژانتین. مقابل این تیم بازی کردن سخت بود اما وقتی شما مقابل بهترین بازیکن جهان بازی می‌کنید و داور هم وظیفه‌اش را خوب انجام نمی‌دهد، شرایط سخت‌تر می‌شود. فردا باید مقابل یک تیم خوب که در اروپا عملکرد خوبی داشته و ما می‌دانیم که چقدر مهاجمان خوبی دارند، به میدان برویم، پس ما باید سعی خودمان را بکنیم. ما سعی کردیم نه تنها یک مهاجم بلکه سه مهاجم بگذاریم اما اگر لازم باشد به موقع دفاع هم خواهیم کرد. مهم‌ترین چیز این است که ما متواضع باشیم. در حال حاضر روحیه تیم ملی ایران برای دیدار با بوسنی بهترین است.

سرمربی تیم ملی در خصوص ورزشگاهی که گل‌های زیادی در آن رد و بدل شده و آیا اینکه این ورزشگاه مانند دیدار هلند و اسپانیا می‌تواند برای تیم ملی ایران نیز خوش‌شانسی به همراه بیاورد یا خیر، گفت:‌ بله من هم امیداورم، البته به فکر این نیستم که چندین گل بزنیم بلکه می‌خواهیم خوب فوتبال بازی کنیم. با بازی خوب شانس ما هم برای صعود بیشتر می‌شود. شما باید در وهله اول تمرکزتان روی بازی خوب باشد در این صورت گل هم خودش می‌آید. برای ما نتیجه زیاد خوب نبود، بنابراین از حالا باید خوب تمرکز کنیم مثل بازی با آرژانتین. ما باید واقع‌بین باشیم. چهار تیم در گروه ما بودند که همه برای جایگاه اول و دوم جنگیدند، اما متأسفانه داوران خوبی نداشتیم که باعث شد چنین نتایجی رقم بخورد. اگر داور خوب بود ما الان چهار امتیازی بودیم.

وی افزود: واقعاً امیدوارم که فردا هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کنند و داور هم داوری باشد در سطح داوری جام جهانی. در واقع امیدوارم داور منصفانه عمل کند. می‌دانم باید محتاط هم باشم که در مورد داور چه می‌گویم اما باید حقیقت را گفت. رک بگویم داور صربستانی داوری نیست که مناسب بازی باشد. او واقعا امید ما را کمتر کرد. ما تلاش زیادی کردیم و امیدوارم برای دیدار فردا داور با احترام با ما رفتار کند و انصاف را رعایت کند. می‌دانیم که در جام جهانی قبل 22 سرمربی کار خود را از دست دادند، این بار هم همین‌طور خواهد بود پس داورها باید احساس مسئولیت داشته باشند. باید داورها هم بدانند اگر اشتباه کنند، نمی‌توانند کارشان را نگه دارند.