به گزارش پارس به نقل از  مهر، مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل سه‌شنبه شب با برگزاری دو مسابقه از گروه D پیگیری شد که در مهمترین دیدار این گروه تیم فوتبال اروگوئه با برتری یک بر صفر مقابل ایتالیا، ضمن حذف کردن این تیم اروپایی، به مرحله یک‌هشتم نهایی جام بیستم صعود کرد.

در این بازی که از ساعت 20:30 در ورزشگاه "داس دوناس" شهر "ناتال" برزیل برگزار شد، "دیه‌گو گودین" در دقیقه 81 گل برتری تیم اروگوئه را به ثمر رساند تا این تیم پس از حذف کردن انگلستان، ایتالیا دیگر مدعی جام را هم خیلی زود به خانه بفرستد.

در دیگر بازی این گروه که در ورزشگاه " مینیرائو" شهر "بلو هوریزنته" برگزار شد، دو تیم کاستاریکا و انگلستان به تساوی بدون گل دست یافتند تا تیم کاستاریکا با 7 امتیاز و به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله دوم جام شود. اروگوئه هم با 6 امتیاز، دیگر تیم صعود کننده از این گروه لقب گرفت.

پس از اینکه اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت، ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 آلمان هم خیلی زود حذف شد تا قهرمان دو دوره گذشته جام جهانی، عملکرد بسیار ضعیفی را در این جام از خود به نمایش بگذارند.