به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کوریتیبا، «کارلوس کی روش» یکشنبه شب به وقت تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل نیجریه به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در ابتدای نشست مطبوعاتی دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه به نمایندگان رسانه های داخلی و بین المللی خوش آمد گفت و اظهار داشت: مایلم به زبان پرتغالی، پاسخ نمایندگان رسانه های خارجی را بدهم.

وی در ادامه به زبان فارسی به خبرنگاران ایرانی، وقت به خیر گفت و افزود: ما سفر طولانی به برزیل داشتیم و می خواهیم مسابقات طولانی نیز در این جام داشته باشیم.

وی ادامه داد: از روند تیم بسیار راضی هستم و با وجود اینکه

مشکلات زیادی وجود داشت، به خوبی آماده شدیم و اکنون می خواهیم در عرصه بین المللی، خود را نشان بدهیم.

کی روش با اشاره به اینکه برای حضور در جام جهانی راه سختی سپری شده است، تصریح کرد: تیم ایران را آماده کرده ایم تا سه بازی بین المللی خوب در مرحله مقدماتی داشته باشیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در باره دیدار تیم متبوعش با نیجریه عنوان کرد: نیجریه حریف بسیار قدرتمندی است و انتظار دارد تا خود را در بین چهار تیم پایانی ببیند. آنان بازیکنان زیادی

در عرصه بین المللی دارند و این مساله، کار را برای تیم ایران سخت می کند.

وی تاکید کرد: البته ما هم ستاره های قابل ستایشی داریم و از روحیه تیمی بالایی برخورداریم. ما اینجا هستیم تا با عزمی قوی و تعهد راسخ به موفقیت برسیم که فکر کردن به آن هم دشوار است.

وی اضافه کرد: ما امروز به جایی رسیده ایم که آن را در خواب می دیدیم و حالا کار خود را ادامه می دهیم.