به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران؛

۱. آب نبات طول عمر را افزایش می دهد!
بعضی از دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی کودکان زیادی که به طور منظم آب نبات می خوردند دریافتند این کودکان در معرض بیماری های قلبی کمتری بودند و از وزن متناسب تری نسبت به هم سالان خودشان برخوردار بودند و مطالعات جدید نشان می دهند آب نبات باعث افزایش طول عمر می شود و خطرات بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

۲. پاپ کورن خطر سرطان را کاهش می دهد!
پاپ کورن با آنتی اکسیدان هایی به نام پلی فنول ها تهیه می شوند و پلی فنول ها نقش موثری در کاهش خطر ابتلا به سرطان ها قراردارند و با مصرف یک وعده پاپ کورن می توانید آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدنتان را تامین کنید.

۳. جویدن آدامس حافظه را تقویت می کند!
مطالعات دانشمندان نشان می دهند جویدن آدامس بر روی حافظه کوتاه مدت تاثیر دارد و عملکرد مغز را بهبود می بخشد. گفتنی است جویدن ادامس اشتها و هوس غذا را کاهش می دهد و باعث کاهش وزن در طولانی مدت می شود.

۴. فلفل تند دردها را تسکین می دهد!
فلفل قرمز در گذشته در کاربردهای پزشکی استفاده می شده است و امروزه نیز در پماد ها و کرم های عضلانی و تسکین دهنده درد از فلفل قرمز استفاده می شود فلفل حاوی ویتامین سی زیادی است و در بافت های بدن گرمای عمیقی ایجاد می کند و برای کاهش درد می توان از فلفل قرمز استفاده کرد.

۵. آدامس برای دندان ها مفید است!
آدامس های ساخته از قندهای طبیعی و گیاهانی مانند نعناع و صنوبر عملی مانند مسواک را برای دندان ها انجام می دهند و اید های دهان و پلاک های ایجاد شده را نابود می کنند.

۶. شکلات برای قلب مفید است!
شکلات حاوی ترکیبات مفید و آنتی اکسیدان های زیادی است و باعث بهبود عملکرد عضلات قلب می شود و می تواند در روزهای گرم زمستان از مضرات آفتاب بر روی پوست شما و سوختگی ها بکاهد.

۷. بستنی جایگزین یک وعده غذایی است!
بستنی های میوه ای و سالم به دلیل حجم بالای پروتئین و کالری هایی که دارند می توانند به عنوان یک غذای سالم در وعده های غذایی استفاده شوند و باعث ایجاد اخلاق شاد در مصرف کنندگانشان می شوند.

۸. کیک تخم مرغ سبب افزایش انرژی و کالری سوزی می شود.