به گزارش پارس نیوز، 

اگر شما جزء افرادی باشید که اخیراً برای کسب و کار اینترنتی خود سایت اینترنتی راه اندازی نموده اید بدون شک در بین روش های متفاوت معرفی سایت و تبلیغات، با توجه به بازدهی شیوه‌ های متفاوت،  حتما به استفاده از روش تبلیغاتی پاپ آپ نیز توجه نموده اید.

در این روش شما می توانید با کمترین قیمت، خدمات سایت خود را به تعداد زیادی از افرادی که با اینترنت سر و کار دارند معرفی کرده و در نتیجه باعث رونق کسب و کار خود شده و درآمدتان را از طریق معرفی سایت به کاربران با تبلیغات پاپ آپ افزایش دهید.

 یکی از سایت های معتبری که به صورت تخصصی به ارائه خدمت تبلیغات به شیوه پاپ آپ در اینترنت اقدام نموده است سایت پاپ آپ می به ادرس  (  popupme.net )  می باشد که با توجه به برنامه نویسی تخصصی و بهینه سازی که در این سایت انجام شده است بازدیدهای قابل قبولی را ارائه نموده و منجر به افزایش کارایی ، افزایش رتبه الکسا و افزایش تعداد مشتریان سایت شما می گردد.

استفاده از شیوه تبلیغات پاپ آپ مزیت های فراوانی دارد و ما در اینجا به عنوان نمونه، روش پاپ آپ را با تبلیغات سنتی مقایسه می نماییم.

از برجسته‌ترین ویژگی های تبلیغات به شیوه پاپ آپ می توان به این نکته اشاره نمود که در این روش علاوه بر معرفی سایت به کاربران متفاوت،  تاثیر مهمی نیز در کاهش رتبه الکسای سایت رخ می دهد به این معنا که از آنجایی که با کمک پاپ آپ، کاربران متعددی به سایت شما هدایت شده و از صفحات سایت بازدید می نمایند، این امر باعث کاهش رتبه الکسا و در نتیجه بهبود رتبه گردیده و به اعتبار سایت شما می افزاید.

برای سایت هایی که به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را آغاز نمودند طبیعی است که بازدید کننده زیادی وجود نداشته باشد البته بعضی از مدیران سایت ها با اعلام آدرس سایت خود به همکاران، اقوام و دوستان و اطرافیان خود، بازدیدکنندگان را به سایت خود دعوت می نمایند ولی بدون شک این تعداد به اندازه کافی چشمگیر و قابل قبول نخواهد بود که تمام نیازهای سایت را پاسخ ده.

نکته قابل توجه دیگر در تبلیغات پاپ آپ، ایجاد درآمد برای صاحبان سایت های پر بیننده است؛ چراکه با این روش صاحب سایت می تواند درآمد ثابتی از تبلیغاتی که به شیوه پاپ آپ می‌گیرد برای خود فراهم آورد.

از مزیت های دیگر استفاده از پاپ آپ سبک بودن و کم حجم بودن  تبلیغ در مقایسه با سایر شیوه ها مانند بنر می باشد و به این دلیل از کاسته شدن سرعت بارگذاری سایت شما و در نتیجه کاهش رضایت کاربران جلوگیری می‌شود.

تبلیغات پاپ آپ بسیار سریع بار می شوند و سرعت سایت به این دلیل افزایش یافته و این موضوع باعث رضایت بیشتر مخاطبین شده و در نتیجه تاثیر خوبی روی زمینه های متفاوت سایت منجمله سرعت و میزان افزایش رضایتمندی کاربران می گردد.

در مجموع برای مقایسه ی تبلیغ به شیوه پاپ آپ و تبلیغات سنتی می توان این چنین نتیجه گیری کرد که از لحاظ هزینه کاملا متفاوت از هم بوده و قابل مقایسه نیستند مثلاً در یک تبلیغ سنتی اگر شیوه چاپ تراکت را در نظر بگیریم نیاز به انجام هزینه چاپ کاغذ و پخش دارید در حالی که هزینه سفارش تبلیغ به شیوه پاپ آپ که نتیجه و کارایی آن همانند تراکت می‌باشند بسیار کمتر از شیوه سنتی بوده و گاه به ازای هر یک تراکت کاغذی می توان بیش از ۱۰۰ تبلیغ پاپ آپ را برای سایت سفارش داد.

 به این ترتیب ملاحظه می گردد که استفاده از شیوه های نوین اینترنتی و کسب و کار الکترونیک منجمله استفاده از تبلیغات پاپ آپ بسیار مقرون به صرفه و کارا بوده و استفاده از آن به کلیه صاحبان سایت های کسب و کار توصیه می گردد.