دنیای سیاست دنیایی پر از اخبار و وقایع است. به سختی می توان لحظه هایی را در این کره خاکی مشاهده کرد که بیانیه جدید یا سیاستمداری را نبینیم که تصمیمی در این زمینه نگرفته باشد.

تصمیمات سیاسی که تأثیرات آنها می تواند فراتر از مرزهای کشور باشد و کشور های همسایگان و جهان را تحت تأثیر قرار دهد.

نیاز به نمایش اخبار سیاسی در رسانه ها

با تمرکز بر معرفی و همچنین تأثیر تصمیمات سیاسی بر زندگی همه شهروندان هر کشور، لزوم پیگیری آخرین اخبار سیاسی در رسانه های داخلی و خارجی تأکید می کند. توانایی سیاستمداران در ارزیابی تصمیمات سیاست داخلی و خارجی خود از منظر تخصصی یا انتقاد از وقایع مهم از منظر سیاسی اکنون در بسیاری از رسانه ها به امری عادی تبدیل شده است. بخش اخبار سیاسی در رسانه ها یکی از بخشهای بسیار جذاب و محبوب در بین مخاطبین است.

مسائل مربوط به پیگیری آخرین اخبار سیاسی در همه رسانه های معتبر

همانطور که بیان شد، حوزه سیاست برای بسیاری از رسانه ها یک زمینه جذاب است. شاید مهمترین و حساس ترین قسمت اخبار، اخبار سیاست داخلی و خارجی باشد.

روزنامه نگاران، گزارشگران، تحلیلگران و مفسران بسیاری به دلیل محبوبیت زیاد اخبار سیاسی در بین مخاطبان در این زمینه فعالیت می کنند. از طرف دیگر، همچنین از طریق علوم انسانی در دانشگاه ها، هر ساله فارغ التحصیلان زیادی در این زمینه ورود پیدا می کنند و به نویسندگی تحلیل و نقد اخبار در روزنامه ها می پردازند.

به همین دلیل، میزان محتوای سیاسی و البته بازتاب آن در رسانه ها بسیار زیاد است. هر روز، صدها خبر از سیاست داخلی و خارجی، با تجزیه و تحلیل ارائه شده برای هر یک، صفحه اصلی و ویترین رسانه های چاپی و آنلاین را پر می کنند، پیگیری همه آنها برای مخاطبین و حتی فعالان رسانه ای دشوار و اغلب غیرممکن است.

خبرخوان اخبار را از یک محیط پویا و معتبرجمع آوری کنید

خبر خوان برای سهولت در پیگیری جدیدترین و پربازدیدترین اخبار روز و همچنین رفع نیازها و مشکلات ذکر شده در بالا به کمک بیننده می آید. خبرخوان سیستمی است که جدیدترین اخبار سیاسی را با کمک فناوری از همه محیط های رسانه ای معتبر و رسمی جمع آوری می کند و آن را به روشی منحصر به فرد و طبقه بندی شده به کاربر تحویل می دهد. این کار به کاربر امکان می دهد تا با یک نگاه به کلیک اخبار سیاسی روز دسترسی پیدا کند.

نیاز به انتخاب منابع خبری معتبر و رسمی برای خبرخوان

از آنجا که در دنیای رسانه ای امروز اصالت و حقیقت اخبار بیش از هر زمینه ای باید مورد توجه قرار گیرد، در خبرخوان انتخاب منابع خبری معتبر در هر زمینه (سیاست، اقتصاد، ورزش، رویدادها و ...) یک اصل اساسی و ضروری است..

بسته به اقتصاد خبر خوان ها، یک خواننده اخبار برای حوزه های مختلف مانند سیاست یا فناوری می تواند منابعی را که آماده پرداخت هزینه ای در قبال نشر اخبارشان هستند را شناسایی کرده و از آنها به عنوان منبع خبری خود استفاده کند. همین اقدام در کیفیت محتوا های خبری و میزان رضایت مخاطبان تأثیر بسیاری خواهد گذاشت. به عنوان مثال، اگر پوشش خبری اخبار سیاسی یا منابع خبری ضعیف و داخلی و کسانی که خودشان تولیدکننده اخبار نیستند را جایگزین خبرگزاری های رسمی و کند (و فقط اخبار سایر منابع را منعکس می کنند)، کیفیت محتوا در واقع افت خواهد داشت.

پاتوق خبر و استفاده از فناوری و رعایت اصول کاربر محور

با ظهور چنین آشفتگی در فضای رسانه ای کشور و کمرنگ شدن رعایت اصول حرفه ای و عدم تعیین منابع معتبر در اخبار روز، پاتوق خبر خود را به عنوان اولین خبر خوان حرفه ای به مخاطبان معرفی کرده است.

پوشش آخرین اخبار سیاسی و سایر اخبار از منابع معتبر داخلی که در هر زمینه تولیدات روزانه و دست اول دارند، بکارگیری هوش مصنوعی برای جمع آوری و تصحیح اخبار و اتکا به تعداد بازدید های هر خبر برای قرار دادن آن در بخش پر بازدید (و نه تنظیم دستی توسط مدیران سیستم) و پوشش خبری زنده هنگام نشر خبر در منابع اصلی و معتبر، این سیستم را به یک جمع آوری کننده اخبار در اینترنت فارسی تبدیل کرده است.

چگونه وارد پاتوق خبری شوید؟

برای دسترسی به پاتوق اخبار، فقط نیاز است آدرس www.patoghekhabar.com

را در مرورگر تلفن همراه یا رایانه وارد کنید و سپس وارد شوید.

پر بازدیدترین اخبار اقتصادی، سیاسی، ورزشی و عمومی در چند ساعت گذشته را در صفحه ی اصلی سایت مشاهده کنید. در برگه های مرتبط با هر دسته بندی، شما همیشه به آخرین اخبار و پربازدیدترین اخبار 24 ساعت گذشته دسترسی خواهید داشت.