شهر کوش آداسی یکی از شهر های بسیار دیدنی و زیبایی است که در کشور ترکیه قرار دارد این شهر شامل مناطق زیبای طبیعی در اطراف خود بوده و همچنین دارای جاذبه های متعدد تاریخی است. این شهر شامل بازارهای قدیمی و مراکز خرید مدرن است و می‌توانید در آنجا به رستوران های بسیار خوب مدیترانه ای، ترکی و بین المللی بروید و انواع غذاهای خوشمزه را میل کنید.

در آنجا جاذبه های مختلفی مانند جزیره کبوتر وجود دارد و همچنین می‌توانید به پارک ملی در نزدیکی این شهر بروید و از جاذبه های طبیعی و سواحل بسیار خوب آنجا لذت ببرید. این شهر برای تفریحات آبی هم بسیار مناسب بوده و بندرگاه آنجا انواع تفریحات آبی را ارائه می کند که شامل غواصی و انواع قایق و کشتی های مختلف می شود. در آنجا می‌توانید هتل های بسیار خوب و لوکس را برای اقامت خود انتخاب کنید و تور کوش آداسی را با یک هتل 5 ستاره به سفری خاطره انگیز تبدیل کنید. در ادامه می‌خواهیم به بهترین هتل های این شهر بپردازیم و بهترین هایشان را به شمار معرفی کنیم پس با ما در تور وان همراه شوید.

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

از هتل های مشهور و بسیار خوبی که در شهر کوش آداسی می‌توانید برای خود انتخاب کنید هتل پاین بی کوش آداسی است که شامل 650 اتاق می شود و دارای امکانات کامل یک هتل مجلل است. این هتل اتاق هایی با طراحی زیبا و فضای بزرگ داشته و در کنار دریا قرار دارد که باعث می شود بتوانید از اتاق ها مناظر بسیار زیبای طبیعت این شهر را مشاهده کنید. در اتاق ها امکاناتی مانند مینی بار، تهویه، تلویزیون، اینترنت بی سیم و حمام لوکس موجود بوده و بسیاری از اتاق ها دارای تراس هستند. در این هتل می ‌توانید از رستوران های بسیار خوب با غذاهای متنوع بین المللی و همچنین محلی با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید. آنجا به نقاط دیدین و جاذبه های گردشگری شهر کوش آداسی بسیار نزدیکی بوده و به سادگی می توانید به پارک آبی آدالند و یا فانتاسی بروید یا به مراکز خرید شهر دسترسی آسان خواهید داشت. این هتل دارای امکانات تفریحی متنوع و عالی بوده که می‌توان به پارک آبی اختصاصی، ساحل اختصاصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، باشگاه مجهز بدنسازی، خدمات ماساژ درمانی، زمین گلف و زمین تنیس و همچنین سالن بازی برای بچه ها اشاره کرد. تور ارمنستان را از دست ندهید.

هتل کندی اونورا کوش آداسی ترکیه

دیگر هتل 5 ستاره شهر کوش آداسی هتل کندی اونورا است که در مرکز شهر و نزدیکی به نقاط دیدین و مراکز خرید کوش آداسی واقع شده است این هتل دارای اتاق هایی با امکانات کامل بوده که شامل دکوراسیون بسیار زیبا و فضای بزرگ و مناسبی هستند. در اتاق ها امکانات کاملی را خواهید داشت که می‌توان به تراس، مینی بار، اینترنت وای فای، خدمات روم سرویس 24 ساعته، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت اشاره کرد. در این هتل می‌توانید از رستوران های بسیار خوب به همراه کافی شاپ بهره ببرید و انواع غذاها، نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه محلی  و بین المللی را در این هتل تجربه کنید. در این هتل امکانات تفریحی بسیار خوبی وجود دارد که می‌توان به سالن ورزشی و بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، سالن اسپا، سالن های امفی تئاتر و همچنین حمام سنتی ترکی اشاره کرد.

هتل ل بلو اند ریزورت کوش آداسی ترکیه

به گزارش سفر باتو ، یکی از هتل‌های بسیار خوبی که در کوش آداسی وجود دارد هتل پنج ستاره ل بلو اند ریزورت است که در منطقه بسیار زیبایی قرار دارد و می‌توانید در آنجا و در نزدیکی ساحل زیبای مدیترانه اقامتی خاطره انگیز و عالی را تجربه کنید. این هتل شامل اتاق هایی با چشم انداز زیبا و تراس می‌شود و در آنجا می‌توانید امکاناتی مانند مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت بی سیم و حمام اختصاصی را داشته باشید. در این هتل رستوران های بسیار خوب و با غذاهای بین المللی از مهمانان پذیرایی می‌کنند و می‌توان از امکانات رفاهی این هتل به زمین های تنیس، استخر سرباز، مرکز اسپا، خدمات ماساژ درمانی و همچنین سونا و جکوزی اشاره کرد.

با تور دبی سفر کنید.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

هتل آکوا فانتزی را بیشتر به دلیل پارک آبی بسیار خوبی که دارد می شناسند و آنجا از جاذبه های بسیار پر طرفدار شهر کوش آداسی است. این هتل 5 ستاره شامل اتاق های بسیار تمیز و مجللی هم هست و امکانات کاملی مانند مینی بار، تهویه، تلویزیون، اینترنت بی سیم و حمام لوکس در آنجا وجود دارد. در این هتل می‌توایند در یکی از چندین رستوران آنجا غذاهای خوشمزه از منوهای بین المللی و محلی را امتحان کنید. امکانات تفریحی این هتل به جز پارک آبی شامل استخر سرپوشیده، سونا وجکوزی، خدمات ماساژ درمانی و همچنین مرکز اسپا می‌شود و در آنجا انواع خدمات مختلف مانند صرافی و خشک شویی را هم در اختیار خواهید داشت.