جواد خیابانی گزارشگر خوبی است. بازی امروز را جواد خیابانی گزارش میکند. بعد از فردوسی پور اکثر بازی های ایران را جواد خیابانی گزارش میکند.


 

فرارو: تیم ملی ایران امروز قرار است در چهارمین بازی از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی به مصاف کره جنوبی برود. این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود از ساعت ۱۷.۰۰ و با گزارش جواد خیابانی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش فرارو، جواد خیابانی مدت هاست تبدیل به یکی از گزارشگران پرمشغله تلویزیون شده است. در واقع بعد از محدودیت‌های اعمال شده بر عادل فردوسی پور و مهاجرت مزدک میرزایی، فرصت در اختیار چند گزارشگر دیگر قرار گرفته تا بازی‌های مهم را گزارش کنند: جواد خیابانی، محمد رضا احمدی، پیمان یوسفی. در بین این سه نفر که دو نفر، همچنان مجری گری هم می‌کنند و فرصت (تقریبا) کمتری برای گزارش کردن دارند. محمد رضا احمدی مجری برای فوتبال برتر است و پیمان یوسفی که برنامه ورزش و مردم را دارد. پس بیش از هر زمان دیگری فقط باید منتظر جواد خیابانی برای گزارش بازی‌های مهم ماند که این مورد هم به نظر امری طبیعی است.

در واقع در نبود عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی، زمان و فضای بیشتری نصیب جواد خیابانی شده که مخالفان و موافقان خاص خودش را در امر گزارشگری دارد. به غیر از این افراد، علیرضا علیفر و محمد سیانکی هم در امر گزارشگری، از نسل تقریبا قدیمی‌تر تلویزیون محسوب می‌شوند که با وجود داشتن فرصت مناسب، هرگز نتوانسته اند خودشان را در زمره مدعیان گزارشگری در تلویزیون مطرح کنند. در بین نسل جدید گزارشگران فوتبال تلویزیون هم فقط فرشاد محمدی مرام نامی برای خودش دست و پا کرده که او هم یک شرط بزرگ برای گزارشگری دارد: فقط فوتبال خارجی. فرشاد که شاید بتوان او را بهترین گزارشگر فوتبال این روز‌های ایران دانست علاقه‌ای به گزارش کردن فوتبال داخلی ندارد.