به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در لبنان، اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر تایلند امروز صبح عازم دوبی شدند تا از آنجا به لبنان پرواز کنند.

* بازیکنان تیم ملی با وقفه ای چند ساعته در فرودگاه امارات به لبنان پرواز خواهند کرد و ساعت ۱۷: ۳۰ به وقت محلی وارد بیروت خواهند شد.

قرار است تیم ملی در هتل السفیر در منطقه روشه اقامت داشته باشد؛ همان جایی که محل اقامت ایران در بازی مهر سال گذشته بود.

* مارکار آقاجانیان که توسط کی روش برای تماشای بازی لبنان و کویت به کویت سفر کرده بود، ساعت ۱۳ به وقت محلی به بیروت می رسد.

* بازیکنان تیم ملی پس از اقامت در هتل السفیر امشب در سالن بدنسازی این هتل، تمرین خواهند کرد و سپس با دستور کی روش به استخر هتل خواهند رفت.

*تیم ملی فردا ساعت ۱۶ تا ۱۷: ۳۰ به وقت محلی نخستین تمرین خود را برگزار خواهد کرد. به احتمال زیاد و با موافقت کی روش، تمرین تیم ملی در زمین چمن مصنوعی برگزار خواهد شد. البته نماینده فدراسیون فوتبال در بیروت، از میزبان درخواست کرده که تیم ملی تمرین خود را در زمین چمن طبیعی ورزشگاه صیدا برگزار کند اما فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرده که به خاطر مسائل امنیتی ترجیح می دهد که تیم ایران از بیروت خارج نشود و در پایتخت لبنان آماده مصاف روز سه شنبه شود.

*فدراسیون لبنان اعلام کرده که ترجیح می دهد تمرین روز یکشنبه تیم ایران در نزدیک ترین و امن ترین مکان ممکن به هتل تیم ملی برگزار شود.

*به احتمال زیاد تمرین تیم ایران در ورزشگاه باشگاه العهد لبنان برگزار خواهد شد. محمد عاصی مدیرعامل این باشگاه به خبرنگار ایسنا گفت که اگر تیم ملی ایران قصد داشه باشد از زمین این باشگاه استفاده کند، تمامی امکانات موردنظر را برای تیم ملی ایران فراهم خواهد کرد.

*به گزارش خبرنگار ایسنا در بیروت، زمین چمن مصنوعی باشگاه العهد لبنان وضعیت بسیار خوبی دارد و با هیچ یک از زمین چمن های مصنوعی ایران قابل قیاس نیست.

*قرار است تیم ملی ایران دوشنبه در ورزشگاه اصلی محل مسابقه آخرین تمرین خود را برگزار کند.

*سفارت ایران در لبنان نیز برای حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه، برنامه های را در نظر گرفته است تا تیم ملی ایران با آسودگی خاطر بیشتر برابر لبنان به میدان رود.

*جهاد الشحف دبیرکل فدراسیون فوتبال لبنان پس از تساوی تیم ملی این کشور برابر کویت، به خبرنگار ایسنا گفت که با توجه به این تساوی، تیم لبنان حتما به پیروزی برابر ایران نیاز دارد.

*حسن شراره کارشناس تلویزیون الجدید لبنان نیز روز گذشته و پس از پیروزی ایران برابر تایلند، با ستایش از تیم ملی ایران، گفت که تیم ایران نشان داده شایسته حضور قدرتمندانه به جام جهانی بوده است.