به گزارش پارس به نقل از اوج، سعید دقیقی درباره شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: در این بازی خیلی سرتر از حریف بودیم. حاضران در درفشی فر می توانند این موضوع را ثابت کنند.

  وی درباره اعتراضش به داور بازی گفت: در یک صحنه روی من در داخل محوطه جریمه پرسپولیس خطا شد اما داور نظر دیگری داشت. من اطمینان دارم این خطا پنالتی بود ولی نمی دانم به چه دلیل داور از این صحنه روشن و واضح گذشت.

مهاجم تراکتورسازی درباره اینکه آیا فکر می کرد قاسم دهنوی را در درفشی فر با پیراهن پرسپولیس ببیند گفت: هر کسی صلاح خودش را می داند اما دهنوی در این یکی، دو سال از این کارها زیاد کرده است. برای او آرزوی موفقیت دارم و حرف دیگری نمی زنم.

وی درباره شرایطش در تراکتورسازی اظهار داشت: واقعا از حضور در تراکتورسازی راضی هستم. فکر می کنم یکی از بهترین تصمیم هایی بود که در این چند سال گرفتم. مجید جلالی در صبا هم مربی من بود و مثل آن زمان، این روزها هم خیلی نکات را در بعد فنی و حتی زندگی از او یاد گرفته ام.

دقیقی درباره نگرانی هواداران تراکتورسازی پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس گفت: فکر می کنم ما پس از برگزاری بازی های فشرده با نفت و صبا خسته شده بودیم. البته در همین بازی با پرسپولیس هم وضعیت خوبی داشتیم و از حریف برتر بودیم. به هواداران قول می دهم در لیگ برتر همین بازی های تدارکاتی به ما کمک زیادی می کند.