به گزارش پارس به نقل از گل، حرفهای مدیرعامل پرسپولیس را چگونه باید تعبیر کرد. آنچه او گفته را می توان مقدمه ای برای رفتنش از این باشگاه دانست؟ خودش می گوید به وزیر گفته در هیئت مدیره می ماند. محمد رویانیان در جلسه امضای قرارداد پرسپولیس با شرکت هواپیمایی در مورد اینکه فتح الله زاده گفته دو سال قبل آنها ایرلاین داشتند، گفت: این کار را بعد از دو سال از فتح الله زاده یاد گرفتم. آنها ایرلاین داشتند و ما نیز این کار را کردیم.

وی در مورد اینکه ماموریتش در پرسپولیس تمام شده است، خاطرنشان کرد: سؤال خوب و خطرناکی است و طبق نامه ای که داده شده بود ماموریت من تا ۳۱ فروردین سال ۱۳۹۲ بود. تا الان با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل اینکه پرسپولیس در شرایط حساسی بود، در کار خودم باقی ماندم. نمی توانستم در آن شرایط تیم را رها کنم و پرسپولیس خراب شود. مربی ما استعفا داده بود و توانستیم بهترین تیم را ببندیم. اگر می رفتم جفا بود با هماهنگی ستاد ماندم اولین تیمی بودیم که بازیکنان ما تکمیل شد و به اردو رفتیم. از ۷ خرداد اردوی اول مان آغاز شد به خوبی کار کردیم خودم را فقط خدمتگزار و نوکر هواداران می دانم. با جیره و مواجب خودم در پرسپولیس کار کردم و باید از ما حمایت بیشتری شود و پول بدهند. ۱۵ روز قبل از جام حذفی حکم دادند و با من خداحافظی کردند اما با هماهنگی ستاد نیروهای مسلح ماندم حالا هم اگر من را نخواهند می روم و بخواهند هستم.

رویانیان در مورد اینکه اعلام شده به استقلال ۲ میلیارد پول می دهند، اظهار داشت: شنیده ام می خواهند به فتح الله زاده یک و نیم پول بدهند دو هفته است به او می گویند پول می دهیم و هنوز این کار را نکرده اند به ما که چیزی نگفتند معلوم نیست چه زمانی پول می دهند. ما با اقدامات خوبی که انجام می دهیم مدیریت اقتصاد می کنیم و کار را مثل راه آهن جلو می بریم. ما کارمند هستیم به ما می گویند باید بدهی استقلال و پرسپولیس را پرداخت کنیم. بر اساس خواست ۵۰ میلیون هوادار کار می کنیم و نمی توانیم تیمی در حد لیگ دسته دوم ببندیم. ما یک حقوقی داریم و از کجا من و فتح الله زاده بتوانیم این همه پول بیاوریم؟ بدهی این دو تیم برای دولت است همانطور که قهرمانی هایشان برای دولت است. شرایط تیم باید درست شود و این ربطی به اتمام ماموریت من ندارد.

رویانیان در مورد قرارداد با شرکت هواپیمایی و شبکه تلویزیونی اظهار داشت: دیروز پیش وزیر بودم به او گفتم اگر بروم در هیئت مدیره می مانم تا آخرین لحظه ای که در پرسپولیس هستم تلاش می کنم این تیم را از لحاظ مالی درست کنم تا پرسپولیس شرایط اقتصاد خوبی پیدا کند. هم این دولت و هم دولت آینده من را قبول دارد.

وی در مورد شرکت تلویزیونی گفت: کارگر صدا و سیما هستم. صدا و سیما جایی با اصول و استاندارد است که یکی از رکن های این نظام است. این شرکت را بیرون از ایران به راه انداختیم و امکاناتی را برای استفاده از رسانه فراهم آوردند. شرکت SIS در این راستا به ما کمک کرد و با مشارکت آنها این کار را انجام دادیم. این شرکت خصوصی از طرف ما اقدام به ثبت قرارداد کرد. فرصتی به وجود آمده تا برای پرسپولیسی ها و ایرانیان خارج از کشور برنامه های فرهنگی و خوبی داشته باشیم. اسم پرسپولیس و برند باشگاه در این کار مشارکت دارد کار ستادی انجام می دهیم و از تجربیات خود استفاده می کنیم همچنین می توانیم در این شرایط با مخاطبین مان صحبت کنیم.