به گزارش پارس ، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به اظهارات بیان شده از سوی حجت الاسلام حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: وی در انتخاب کابینه شعارهای خود در تبلیغات را مدنظر قرار دهد. وی اضافه کرد: حجت الاسلام روحانی براساس شعارهایش دولت اعتدال را تشکیل داده و باید نگاهش خدمتگزاری به کشور و حل مشکلات باشد.

این نماینده مردم در خانه ملت از ضرورت تشکیل دولت سالم، استکبارستیز و انقلابی سخن گفت و در عین حال تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب تنها روحانی حاضر در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بود که به همین دلیل از وی انتظار بیشتری وجود دارد که دین مردم را حفظ کند.

دهقان با بیان اینکه از لحاظ فرهنگی بایستی شرایط در دولت حجت الاسلام روحانی با دولت پیشین متفاوت باشد و معلوم شود مردم در دوره وی دیندارتر شده اند، تصریح کرد: مردم در دوره آقای روحانی باید با اقداماتی که انجام می شود رشد فرهنگی داشته و دیندارتر شوند.

وی با بیان اینکه افرادی بایستی دور رئیس جمهور منتخب جمع شوند که از ته دل به انقلاب و اسلام معتقدند، خاطرنشان کرد: اعتقاد به نظام و انقلاب این است که در فتنه ۸۸ موضع روشنی داشته باشند و خط قرمزشان فتنه باشد زیرا این فتنه توسط جریانی که با نظام درگیر شد، به وجود آمد، به همین دلیل کسانی که می خواهند دور آقای روحانی به عنوان یک شخصیت روحانی و انقلاب جمع شوند، باید با فتنه ۸۸ مرزبندی داشته باشند.