به گزارش پارس نیوز، سیامک نعمتی که با گلزنی در دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 ، سرخپوشان پایتخت را به فینال لیگ قهرمانان رساند در گفتگو با سایت AFC گفت تیمش می تواند فاتح این رقابت ها باشد.
سایت ای اف سی در مقدمه این مصاحبه نوشت، پس از این که پرسپولیس با کسب پیروزی 2-1 برابرالسد قطر در نیمه نهایی برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، سیامک نعمتی معتقد است جام قهرمانی آسیا می تواند در دستان ایرانیان باشد. 
نعمتی که در تساوی 1-1 پرسپولیس و السد با گل خود در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند، روز سه شنبه قهرمان استادیوم آزادی شد.
و پس از پیروزی 1 بر صفر پرسپولیس برابر السد در بازی رفت،گل نعمتی حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان برابر کاشیما آنتلرز ژاپن را مسجل کرد.

پرسپولیس نخستین تیم ایرانی است که پس از ذوب آهن در سال 2010 در فینال حاضر خواهد شد، در حالی که سپاهان نیز سال 2007 در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد، اما هر دو تیم شکست خوردند و در حالی که شانزدهمین دوره این رقابت ها در حال برگزاری است،نماینده جمهوری اسلامی ایران همچنان به دنبال اولین عنوان قهرمانی خود است.

نعمتی در این باره گفت: "این فصل، همه فکر می کردند که پرسپولیس خیلی ضعیف تر از سال گذشته است، اما این تیم همچنان در موقعیت های سخت خود را نشان می دهد و حتی با هم سخت تر تلاش می کنند."

"امیدوارم بتوانیم یک تیم از شرق آسیا را هم شکست دهیم تا این تیم هم به فهرست تمام تیم هایی که از غرب آسیا برده ایم، اضافه شود."

"من فکر می کنم اکنون چندین دهه است که از قهرمانی یک تیم ایرانی در آسیا گذشته است. اما من فکر می کنم امسال می تواند زمان قهرمانی ما باشد و این می تواند هدیه ما برای مردم باشد. "

پرسپولیس برای اولین بار در سال 2017 به نیمه نهایی رسید اما برابر الهلال عربستان سعودی شکست خورد ، اما این بار حتی چشمگیرتر بوده، و در دور حذفی بازگشت های خوبی داشته است.

باز گشت بر الجزیره امارات متحده عربی و الدحیل قطر نشان داد که تیم برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه آزادی چقدر قدرتمند است، جایی که روز سه شنبه با وجود شروع گلزنی تیم تهرانی بعد از شروع نیمه دوم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

پرسپولیس با غرش هواداران متعصبش، به دنبال گلزنی نعمتی به برتری برگشت و پس از اینکه بان علیرضا بیرانوند با واکنشی تماشایی ضربه سر ژاوی را مهار کرد، حضورش در فینال قطعی شد.

غول های تهران اکنون قصد دارند پس از السد در سال 2011 اولین تیم غرب آسیا باشند که به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان دست پیدا می کند.این تیم با کاشیما - که در بازی دیگر نیمه نهایی سوون سامسونگ را شکست داد – روبرو خواهد شد.
بازی رفت 3 نوامبر در ژاپن و بازی برگشت تاریخ 10 نوامبر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
نعمتی درباره تجربه بازی نیمه نهایی در ورزشگاه مشهور آزادی گفت: "ما در جو مشابهی مسابقاتی داشته ایم، اما این یکی چیز متفاوتی بود."

"ما به حمایت های شگفت انگیز این طرفداران عادت داریم، اما حتی خود ما هم شگفت زده شدیم و باید برای السد وحشتناک بوده باشد."

"من نمی دانم چگونه لحظه [گلزنی] را توصیف کنم، من از کنترل خارج شدم. من وقتی که دیدم همه شاد هستند خیلی خوشحال شدم."

"من هرگز چنین چیزی را قبلا تجربه نکرده ام، اما احساس خوبی است و من می دانم که همه ایرانیان خوشحال هستند. اما کار تمام نشده است، ما هنوز هم به حمایت آنها در فینال نیاز داریم. "