به گزارش پارس نیوز، مهدی مهدوی‌کیا اظهار کرد: خیلی خوب می‌دانم که پرسپولیسی‌ها روزهایی فوق‌العاده و استثنایی را پشت سر می‌گذارند و من واقعا نمی‌توانم میزان خوشحالی خودم را بیان کنم. آن چه این موفقیت را زیبا کرد مشکلاتی است که پرسپولیس با آنها علاوه بر مشکلات همیشگی دست به گریبان بود. مدیریت این وضعیت، کار مهمی بود که انجام شد. بازیکنان واقعا با غیرت و عالی کار کردند تا به آنها افتخار کنیم. بزرگی برانکو و کاری که انجام داد هم که اصلا جای صحبت ندارد. او خارق العاده کار کرده و همه این خوشحالی‌ها با خوشحالی هواداران و دیگر مردم کشور مضاعف می‌شود.

مهدوی‌کیا اضافه کرد: روزهای بزرگ زیادی را در دوران فوتبالم شاهد بودم و بازی برگشت پرسپولیس با السد که آن را مستقیم تماشا می‌کردم قطعا یکی از آنها بود. به قدری استرس و هیجان داشتم که باور نمی‌کنید. آن قدر روی میز کوبیدم که هنوز دستم درد می‌کند.

او اضافه کرد: من در تیم نیستم ولی ناگفته پیداست، موفقیت امروز پرسپولیس، حاصل اتحاد و همدلی بین اعضای تیم و بین تیم و مدیریت باشگاه است. پرسپولیس در وضعیتی به این مرحله رسیده که تیم‌های دیگر در مواجهه با آن دچار نزول می‌شوند. این روند را باید حفظ کرد. حمایت هواداران هم بی‌نظیر است. امیدوارم در فینال هم شاهد اتفاقات خوب باشیم و جام قهرمانی را تصاحب کنیم، هرچند حضور در فینال با این شرایط سخت، خود در حکم قهرمانی است.