~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر نصرالله سجادی درباره جلسه وزیر ورزش با رسول خادم و مسئولان فدراسیون کشتی اظهار کرد: بعد از رقابتهای جهانی آمریکا که کسب سهمیه المپیک هم محسوب می‌شد با دستور محمود گودرزی و برای بررسی نتایج این رقابتها جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور رسول خادم و مسئولان و مربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی برگزار شد.

سجادی افزود: در این نشست رسول خادم نقاط ضعف و قوت تیم ایران را برای وزیر ورزش تشریح کرد و تک تک اوزان فرنگی و آزاد مورد بررسی و بحث وزیر و بنده قرار گرفت و خادم به سئوالات ما پاسخ داد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش درباره نظر گودرزی نسبت به عملکرد فدراسیون کشتی و برنامه‌های آن، گفت : آقای گودرزی از برنامه‌های فدراسیون کشتی حمایت کرد و در این جلسه عنوان شد برای کسب مابقی سهمیه‌های فرنگی و آزاد در سه مسابقه پیش رو، همه گونه حمایتی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی خواهد داشت. ضمن اینکه ما هم در معاونت قهرمانی بطور ویژه از فدراسیون کشتی پشتیبانی می کنیم.

سجادی درباره تغییرات کادر فتی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی هم تصریح کرد: رسول خادم به ما قول داد در ترکیب مربیان تیم ملی کشتی فرنگی تجدید نظر کند.