~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا حسین ملاقاسمی اظها‌ر کرد: نظر شخصی من این است که تیم ‌ملی آن آمادگی که باید داشته باشد را نداشت. البته فدراسیون کشتی هر چیزی که حسن بابک به عنوان مدیر تیم‌های ملی درخواست کرده بود را فراهم ساخته و هیچ کمبودی نداشتند، بنا‌بر‌این در ابتدا باید حسن بابک و سپس احد پازاج پاسخگوی این نتایج باشند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: توقعات مردم و کارشناسان از این تیم خیلی بیشتر بود، اما از این که می‌بینیم این تیم این گونه پرپر شد همه ناراحت هستیم. باید کادرفنی پاسخگوی این چراها باشد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به وظیفه این شورا، گفت: برای مردم باید روشن شود که شورای فنی وظیفه داشته است اگر گره‌ای وجود داشته نظر دهد؛ مانند وزن 59 کیلوگرم که در مورد سوریان تصمیم گرفتیم اما تمام مسائل فنی کشتی‌گیر‌ان به کادرفنی مربوط می‌شود و شورای فنی در راه آماده سازی و کارهای فنی هیچ دخالتی نداشته است.

ملاقاسمی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ‌ملی به اندازه کافی برای ر‌قا‌بت‌های جهانی آماده شده بود؟ گفت: تمام تیم‌ها با تمرینات عالی آمده بودند و تلاش با تلاش فرق می‌کند. ما هم تلاش زیادی می‌کنیم که البته باید روی اصول باشد. علم، دنیا را گرفته و موفقیت در میادین جهانی و المپیک شوخی نیست. الان می‌بینیم که آلمان در 66 کیلو قهرمان جهان می‌دهد و یا ارمنستان به طلای جهان می‌رسد. همه کشورها دارند کار می‌کنند و نظر من این است که ایران آن آمادگی لازم را نداشت.