به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، در حالی که اعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای اخذ ویزای بلغارستان برای حضور در رقابت های جهانی، دیروز در سفارت بلغارستان مصاحبه خود را انجام دادند، قرار بود که امروز هم اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان مصاحبه خود را انجام دهند و پول ویزای هر دو تیم امروز پرداخت شود اما به خاطر نرسیدن پول به سفارتخانه بلغارستان، اجازه مصاحبه به فرنگی کاران داده نشد تا آنها در پارک اطراف سفارت سرگردان شوند و در انتظار بنشینند.

فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در این زمینه به ایسنا گفت: از صبح جلوی در سفارت منتظر رسیدن پول و انجام دادن مصاحبه هستیم. فدراسیون باید به ازای هر نفر ۶۰ یورو بپردازد اما هنوز این مبلغ نرسیده و ما هم منتظر هستیم. البته تا ۱۵ روز دیگر برای اخذ ویزا فرصت داریم ولی این اتفاقات تاسف بار است.

اسماعیل نژاد افزود: دیروز هم اتفاقی که برای نوجوانان فرنگی کاران افتاد مایه تاسف شد. باید به حال ورزش اول کشور گریه کرد. نمی دانم چرا وزیر ورزش اهمیتی به این اتفاقات نمی دهد. فدراسیون کشتی به خاطر مشکلات مالی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد اما وزارت ورزش هیچ حمایتی صورت نمی دهد. در آستانه اعزام به رقابت های جهانی، بروز چنین اتفاقاتی از نظر روحی – روانی روی کشتی گیران تاثیر منفی می گذارد.

اتفاقات امروز جلوی سفارت بلغارستان در حالی رخ داد که دیروز اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مغولستان به خاطر پرداخت نکردن پول هتل از هتل اخراج شدند و پاسپورت هایشان ضبط شد.