به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا نصری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی وتاثیر آن در اشتغال‌زایی اظهار داشت: قرض‌الحسنه شیوه‌ای صحیح از بانکداری است که مورد تائید و تاکید دین اسلام قرار گرفته است.

وی افزود: تصریح قرآنی پیرامون قرض‌الحسنه، موید پیشرو بودن دین مبین اسلام در مسائل اجتماعی و اقتصادی می‌باشد.

 فرماندار قشم تصریح کرد: خدمات و برنامه‌های بانکی با مبانی اعتقادی و فرهنگی مردم شهرستان قشم نیز مطابقت دارد و ضروری است بر این اساس نشست‌هایی با دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها برگزار و برنامه‌ها را تشریح نماییم.

نصری، ارائه خدمات توسط شبکه کارآفرینی اجتماعی  بر اساس توانایی و تخصص افراد و مساعدت‌های پس از آن را گامی مطمئن و هدفمند در مسیر اشتغال‌زایی پایدار و جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه ارزیابی کرد.

رئیس شورای کار گروه اشتغال شهرستان قشم، ادامه داد: گاهی بیشتر از پرداخت تسهیلات، تعیین اولویت کار و برنامه و هدف متقاضی می‌تواند به موفقیت کمک کند. 

وی تصریح کرد: تبدیل متقاضی تسهیلات به بدهکار بانکی یکی از معضلات سال‌های گذشته است که بسیاری از خانواده‌ها همچنان با عواقب آن درگیر هستند و تاسیس کانون‌های خدمات بانکی توسط بانک قرض‌الحسنه رسالت، راهکار مناسبی در جهت شناسایی افراد و گروه‌ها، ارتباط با آن‌ها و همچنین تسهیل مسیر عرضه خدمات می‌باشد. 

نصری، تقویت اقتصاد مقاومتی، حرکت در مسیر چشم‌انداز کاهش پول نقد، کاهش مراجعه حضوری و مساعدت جهت بازاریابی و فروش محصولات مشتریان از طریق کانون‌های خدمات بانکی را روش‌های ارزشمند خدمت‌رسانی ذکر و تاکید کرد: مجموعه کارگزاران دولت در جهت موفقیت این برنامه‌ها همراه خواهند بود. 

انتهای پیام/