ما در مجموعه ایزی پک با رعایت درست واصولی ترتیب اسباب کشی به یاری شما آمده ایم؛ تا جابه جایی به منزل جدید با ساده ترین شکل و در سریع ترین زمان برایتان انجام شود. ضمن اینکه ایمنی وسایل شما به خوبی حفظ شود و هیچ گونه آسیبی را متحمل نگردد. برای اطلاعات بیشتر با مجموعه خدمات اسباب کشی در تهران مجموعه بزرگ ایزی پک تماس حاصل فرمایید.

وقتی که شما تصمیم می گیرید که اسباب کشی منزل خود را به یک تیم حرفه ای و مجرب بسپارید، دیگر نگرانی و استرس بابت خراب شدن و یا شکسته شدن وسایل خود و یا اتلاف زمان را نخواهید داشت.

بدین ترتیب یک اسباب کشی ایمن و بدون استرس را تجربه خواهید نمود.

مجموعه ایزی پک که متشکل از یک تیم حرفه ای و کاربلد می باشد با رعایت اصولی و صحیح ترتیب اسباب کشی سعی بر آن دارد خاطره خوش را برای شما هنگام جابه جایی به منزل جدید رقم بزند.

نحوه چگونگی ترتیب اسباب کشی

 

ممکن است که در اینجا برای شما این سوال پیش آید که نحوه درست و ترتیب اسباب کشی چگونه است و در ایزی پک ترتیب اسباب کشی به چه شکل انجام می شود؟

برای پاسخگویی به این سوالات مشتریان عزیز و ارائه اطلاعات در مورد نحوه کار در ایزی پک، مراحل ترتیب اسباب کشی را در ادامه بیان کرده ایم.

به همین منظور برای آگاهی و کسب اطلاعات کامل در مورد ترتیب اسباب کشی که در ایزی پک نیز به کار گرفته می شود، ادامه متن را از دست ندهید!

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل

اولین اقدام و یا مرحله برای انجام اسباب کشی، بسته بندی وسایل می باشد.این بخش در ترتیب اسباب کشی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

اگر این مرحله به درستی انجام نگیرد مراحل بعدی نیز با مشکل مواجه خواهد شد و به خوبی پیش نخواهد رفت. کارتن اسباب کشی را نیز میتوانید از مرکز فروش کارتن در تهران به راحتی تهیه کنید.

 

همچنین عدم بسته بندی درست و صحیح می تواند موجب ایجاد خسارت به وسایل شما شود که با توجه به شرایط اقتصادی حال، آسیب دیدن وسیله ها می تواند واقعا وحشتناک باشد!

بسته بندی مرحله اول ترتیب اسباب کشی

برای بسته بندی صحیح وسایل باید یکسری نکات را رعایت کنید که این نکات شامل موارد زیر است:

  • تفکیک کردن وسایل مختلف از یکدیگر
  • بسته بندی جداگانه وسایل های ریز
  • استفاده از کارتن های ضخیم و استاندارد
  • استفاده از پلاستیک های ضد ضربه حباب دار برای اسباب شکستنی
  • استفاده از چسب های پهن مناسب برای بستن کارتن ها
  • قرار دادن و چیدن درست اثاثیه داخل کارتن
  • نوشتن اسم وسایل روی کارتن ها

مجموعه ایزی پک تمام این اقدامات را به درستی و بهترین شکل ممکن برای شما به انجام می رساند.

افراد تیم ما، تمام مراحل از جمله دسته بندی و جمع آوری وسایل را انجام می دهند. با استفاده از کارتن های استاندارد و محکم و همچنین به کارگیری وسایل جانبی مثل ضربه گیرها، کار اصولی و درست بسته بندی اثاثیه را به پایان می رسانند.

 در صورتی که تمایل داشته باشید که این مرحله اسباب کشی را به تیم ما بسپارید، کافیست با مشاوران مجموعه تماس برقرار کنید و از نحوه عقد قرار داد و هزینه ها، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

جابه جایی و حمل اثاثیه

در ترتیب اسباب کشی پس از انجام مرحله اول که همان بسته بندی اسباب ها بود، نوبت به حمل و جابه جایی وسایل می رسد.

این بخش از اسباب کشی نیز حساسیت و اهمیت خود را دارا می باشد و باید در انجام آن نکات زیادی مورد توجه قرار بگیرد.

انجام اقدامات اشتباه و یا عدم انجام درست آن می تواند موجب ایجاد دردسرهای زیادی برای شما شود و اسباب کشی را سخت، طولانی و طاقت فرسا کند.

در حقیقت پس از اینکه بسته بندی وسایل ریز و درشت انجام گرفت، لازم است که آنها به منزل جدید برده شوند و در آنجا نیز با توجه به نوع وسایل در جاهای مختلف منزل قرار گیرند.

حمل اثاثیه از مراحل مهم ترتیب اسباب کشی به شمار می رود، زیرا اگر به درستی حمل نشود و از افراد با تجربه استفاده نگردد، ممکن است وسایل شما آسیب ببیند و همچنین بی نظمی در هنگام انتقال وسایل به منزل جدید،ایجاد شود و باعث سردرگمی شما گردد. روش های مختلف بسته بندی اثاثیه منزل را در لینک قبل میتوانید مشاهده کنید.

تیم مجرب ما این مرحله را نیز برای شما ساده و آسان کرده است، زیرا که با دارا بودن سالها تجربه، کار حمل و جابه جایی را به صورت صحیح و درست انجام می دهد.

اقداماتی که در ایزی پک برای جابه جایی وسایل انجام می شود شامل موارد مختلفی است که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

افراد تیم ایزی پک پس از بسته بندی وسایل، اقدام به جابه جایی آنها به منزل جدید می کنند. برای جابه جایی و حمل از نیروهایی استفاده می گردد که خبره و حرفه ای هستند و فقط در این حوزه فعالیت می کنند.

این افراد وسایل را به درستی از منزل خارج کرده و در ماشین حمل بار قرار داده و در منزل جدید، اثاثیه با احتیاط قرار داده می شود.

حمل وسایل مرحله دوم ترتیب اسباب کشی

نکته مهم و قابل ذکر دیگر این است که عمل حمل اسباب منزل توسط تیم ایزی پک به گونه ای انجام می گیرد که سردرگمی ایجاد نشود.

یعنی وسایل پس از انتقال به خانه جدید در مکان و جای مناسب خود قرار می گیرد تا عمل چیدن آن نیز راحت و سریع انجام شود.

برای مثال کارتن های مربوط به آشپزخانه در همان آشپزخانه و یا نزدیک آن قرار می گیرد. به طور کلی اسباب هر جایی از منزل در همان بخش قرار داده می شود.

در مرحله جابه جایی و حمل اثاثیه، اقدامات دیگری را نیز تیم ما برای مشتریان انجام می دهد. برای نمونه نصب وسایلی همانند پرده،لوسترها در صورت درخواست مشتری انجام می گیرد. هر کدام از این اقدامات در ترتیب اسباب کشی توسط افراد مختلفی که در آن کار تخصص و تجربه دارند انجام می شود.

وقتی این مرحله از ترتیب اسباب کشی به خوبی انجام گیرد، تقریبا نصف راه را طی کرده اید و کم کم به پایان فرآیند ترتیب اسباب کشی نزدیک می شوید.

در واقع با انجام درست این مرحله می توانید، بقیه اسباب کشی خود را نیز بسیار ساده و راحت و در زمان کوتاه به پایان برسانید.

باز کردن اثاثیه و چیدن آن ها

همان طور که بیان کردیم، ترتیب اسباب کشی بسیار مهم است و باید مرحله به مرحله و به شکل اصولی انجام شود. پس از طی کردن مراحل اول و دوم به مرحله سوم یعنی باز کردن اثاثیه و چیدن آن ها می رسیم.

در این بخش لازم است که اثاثیه بسته بندی شده با احتیاط در سر جای مناسب خود قرار داده شود. وسایلی که نیاز به نصب دارند نیز در جای مناسب آن نیز نصب شوند.

بسیاری از افراد در هنگام چیدن اسباب منزل خود دچار سردرگمی شده و نمی دانند باید از کجا شروع کنند و در نهایت چگونه کار چیدمان را به پایان برسانند.

چیدن وسایل سومین مرحله از ترتیب اسباب کشی

اگر مراحل قبل اسباب کشی به درستی انجام شده باشد، وسایل بسته بندی شده و روی کارتن هر وسیله اسم و علامت مشخص کننده آن درج شده باشد، سردرگمی در هنگام چیدمان تا حدود زیادی از بین می رود.

همچنین قرار گرفتن اثاثیه در بخش مربوط به آن وسیله، عامل دیگری است که کار چیدمان را سرعت می بخشد و آن را ساده و راحت می کند.

با سپردن اسباب کشی به تیم ایزی پک، این مرحله نیز به راحتی و در زمان سریع انجام می گیرد و با چیدمان وسایل، عمل اسباب کشی به پایان می رسد.

بدین ترتیب اسباب کشی برایتان تجربه ای عالی بدون استرس، نگرانی و اتلاف وقت خواهد بود.

 خدمات مختلف ایزی پک برای بودجه های گوناگون

تا اینجا با نحوه درست جابه جایی و مراحل ترتیب اسباب کشی آَشنا شدید. انجام این مراحل بدون شک کار اسباب کشی را برایتان ساده و سریع تر می کند.

اگر قصد جابه جایی منزل را دارید، می توانید تمام مراحل را از ابتدا تا چیدمان نهایی اثاثیه در منزل جدید، به یک تیم کارکشته بسپارید و بدون نگرانی، از رفتن به خانه جدید خود لذت ببرید.

مجموعه ایزی پک با دارا بودن تیمی کارکشته و مسئولیت پذیر، به یاری شما آمده تا کار پرچالش اسباب کشی به بهترین نحو انجام شود.

شما می توانید تمام این مراحل جابه جایی را به ما بسپارید و برای این منظور و دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

همچنین می توانید با توجه به میزان بودجه خود، بخشی از کار را به تیم ما بسپارید.

رعایت اصولی و صحیح ترتیب اسباب کشی در ایزی پک

در مجموعه ایزی پک برای مشتریان مختلف با بودجه های متفاوت، گزینه های انتخابی متنوعی وجود دارد.

برای مشتریانی که می خواهند تمامی مراحل و ترتیب اسباب کشی توسط تیم ایزی پک انجام گیرد، اسباب کشی آسان VIP در نظر گرفته شده است.

با انتخاب این بسته می توانید تمامی مراحل کار از جمع آوری و بسته بندی تمام وسایل حتی وسایل ریز تا چیدمان نهایی در منزل جدید و نصب اثاثیه هایی مثل ماشین لباسشویی، پرده ها، کولر و... را به ما بسپارید تا توسط کارشناسان انجام گیرد.

همچنین اگر هنگام اسباب کشی نمی توانید خودتون حضور داشته باشید، باز جای هیچ گونه نگرانی نیست، چون در خدمات آُسان VIP  این امکان وجود دارد که اسباب کشی بدون حضور شما و با نظارت شرکت انجام گیرد.

برای مشتریانی که می خواهند مراحل ترتیب اسباب کشی به درستی انجام شود، اما از نظر هزینه و اقتصادی کمی به صرفه تر باشد نیز تمهیداتی را اندیشیده ایم.

این مشتریان می توانند از خدمات ECO  ایزی پک استفاده کنند.

 

انجام اصولی و صحیح ترتیب اسباب کشی با توجه به بودجه شما

اسباب کشی این کار در ظاهر سخت و طاقت فرسا را می توان با سپردن به یک گروه حرفه ای، راحت و آسوده کرد و تجربه ای لذت بخش و خوشایند هنگام رفتن به منزل جدید برای خود و خانواده خود ثبت کرد.

هنگام اسباب کشی حتما به هزینه و بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید توجه کنید. اگر هزینه کافی را برای اسباب کشی در نظر گرفته اید می توانید تمامی مراحل جابه جایی و چیدمان وسایل را به ایزی پک بسپارید.

اما اگر می خواهید با هزینه کمتری کار اسباب کشی برای شما انجام شود، می توانید بخشی از مراحل را به تیم ما بسپارید. در این حالت نیز کار برای شما ساده خواهد شد در عین حال که هزینه کمتری را پرداخت می کنید.

همچنین اگر به دلایل مختلف از جمله همین دلایل اقتصادی تمایل دارید، خودتان کار اسباب کشی منزل را به طور کامل انجام دهید، حتما نکات گفته شده در این مقاله را انجام داده و ترتیب اسباب کشی را رعایت کنید.

شما در این حالت همچنین می توانید، وسایل مختلف مثل کارتن ها در اندازه های گوناگون، چسب پهن بسته بندی ایزی پک، پلاستیک حباب دار ضربه گیر را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از ما تهیه کنید.

با خرید و استفاده از کارتن های محکم و با کیفیت، می توانید ایمنی وسایل خود را تضمین کنید و از آسیب دیدن آنها هنگام جابه جایی جلوگیری کنید.

همچنین با استفاده از ضربه گیر و پلاستیک های حبابدار، می توانید وسایل شکستنی مثل ظروف را بدون هیچ گونه آسیبی جابه جا کنید.

a6

 

سخن آخر

مطالبی که در این مقاله ارائه شد به منظور راهنمایی شما برای انجام اسباب کشی ساده و راحت تر بود که قطعا با رعایت ترتیب اسباب کشی که در این متن به آن اشاره شد، کار برای شما بسیار سریع تر انجام خواهد گردید.

همچنین در این مقاله سعی شد به صورت خلاصه در مورد خدمات مجموعه ایزی پک برای بودجه های گوناگون صحبت شود، تا مشتریان عزیز با بررسی هر کدام از خدمات ما و بودجه خود، بهترین انتخاب را برای یک اسباب کشی آسان داشته باشند.

از آنجا که در این متن در مورد خدمات مجموعه به صورت خلاصه صحبت شده است، ممکن است هنوز سوالاتی در مورد انواع خدمات ایزی پک در ذهن داشته باشید.

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق در مورد بسته های مختلف خدماتی ایزی پک، نحوه انجام و ترتیب اسباب کشی و همچنین اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.