حجت الله فیروزی ، عضو کیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با پارس نیوز،  با اشاره به مشکلات پابرجای بازار سرمایه در کشور بیان کرد: اقتصاد کشور به جهت تحریم ها و 40 سال فشارهای خارجی، اقتصادی باثباتی نبوده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از فعل و انفعلات منفی اقتصاد داخلی بعضا ناشی از اقدامات سیاسی و موضع گیریهای جهانی و تنش داخلی بوده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اقدامات مفید و مثبت دولت فعلی در زمینه موضوعات اقتصادی بیان کرد: به واقع دولت سیزدهم به سمت ثبات اقتصادی پیش می رود.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت سیزدهم به درستی نگاه به بیرون از مرزها را قطع کرده و تکیه بر توانمندی های داخلی دارد.

وی بیان کرد: هرچند برای گشایش های اقتصادی در بیرون از کشور تلاش می شود و این گشایش ها حتما مورد حمایت مجلس نیز هست، با این حال دولتمردان نگاه به بیرون را حذف کرده و نگاه به ظرفیت های داخلی دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از زیرساخت های حوزه اقتصادیِ اثر گذر در سهام و سهام داری در بورس به ویژه خلق پول و مدیریت فضای ارزی توسط دولت انجام می شود و اگر به همین منوال پیش برویم می توانیم به یک ثبات اقتصادی دست پیدا کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: با این حال توصیه می کنیم که مردم هم در زمینه فعالیت های بورسی دقت لازم را به خرج دهند چراکه بورس یک بازار پر ریسک است و البته مجلس و دولت هم باید تلاش کنند تا ریسک بازار بورس بالاتر از حد معمول نرود.

این نماینده مجلس بیان کرد:  مردم باید در این حوزه با احتیاط کاملی فعالیت کنند.

وی بیان کرد: بازار سرمایه و بورس بازار بسیار خوبی برای جذب نقدینگی و سرمایه گذاری مردم و باید این منابع در این بازار مدیریت شود.