نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام نعیمه نظام دوست است. نعیمه نظام دوست هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از نعیمه نظام دوست را ملاحظه می‌کنید.

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست 4 خواهر داد که خودش فرزند سوم خانواده است و پدر نعیمه چند سال پیش فوت کرده است.

شباهت عجیب نعیمه نظام دوست به خواهرش بعد از کاهش وزن+عکس

نعیمه نظام دوست چند کیلو است و علت چاقی نعیمه نظام دوست ؟

راستش من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم البته این چاقی من به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نمیشه و کاملا شخصی اتفاق افتاد من یه زمانی به دلیل بیماری که داشتم مجبور شدم از آمپول کورتون استفاده کنم و همین موضوع در چاقی و اضافه وزن من مؤثر بود و وزن من به 120 کیلو هم رسید.

سه سال پیش عمل بالون معده را امتحان کردم که واقعا تجربه بدی بود. در حالت طبیعی و استاندارد بالون باید تا شش ماه در بدن باقی بماند اما متاسفانه دکتر من با بی تفاوتی و بی دقتی خارج کردن بالون از داخل بدنم را فراموش کرده بود! بعد از هشت ماه خودم با او تماس گرفتم و در مورد خارج کردن بالون از معده ام سوال کردم که پزشکم در کمال تعجب گفت:من این موضوع را فراموش کرده بودم! شما باید زودتر برای خارج کردن بالون اقدام می کردی! اکنون احتمالا معده و روده ات با مشکل مواجه شده است.

این بی احتیاطی باعث شده بود در اثر حضور بیش از حد استاندارد بالون در معده ام، حجم آن افزایش پیدا کرده و در نهایت نه تنها این عمل به کاهش وزنم کمکی نکرد، بلکه چند ماه بعد 20 کیلو دیگر هم به وزنم اضافه شد.

عکس لاغری باورنکردنی نعیمه نظام دوست

 

کدخبر: 671518
 

نعیمه نظام دوست | نعیمه نظام دوست و سگش

نعیمه نظام دوست و سگش کیتو خانوم+ عکس

lead

نعیمه نظام دوست از بازیگران خوب کشورمان است که این روزها هنرنمایی او را در کلبه عمو پورنگ میبینیم. در این تصویر او و سگش کیتو را ملاحظه میکنید.

 
 
 

نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام نعیمه نظام دوست است. نعیمه نظام دوست هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از نعیمه نظام دوست را ملاحظه می‌کنید.

نعیمه نظام دوست

خانواده نعیمه نظام دوست

چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است.در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی ، مریم امیرجلالی ، الناز شاکردوست و لیدا عباسی را دارد.او در مورد خودش اینگونه می گوید:

 

در دوران نوجوانی بیشتر عصبانی بودم تا خوشحال یعنی دوران بلوغ عصبانی ای داشتم چون شرایط و فضای زمانه من را عصبی می کرد با اینکه بدآموزی دارد اما مدرسه را زیاد دوست نداشتم (باخنده) نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم آدم ها با واقعیت ما آشنا شوند.من خیلی شر بودم یعنی بیشتر پسر بودم تا دختر و بیشتر پسرانه زندگی می کردم.

شباهت دیدنی نعیمه نظام دوست و خواهرش+عکس

ورود به تلویزیون

بعد از تجربه دو ساله تئاتر با مجموعه نوروز 72 داریوش کاردان وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 73 با ساعت خوش شانس مهران مدیری خوش درخشید

او در مجموعه ساعت خوش شانس علاوه بر منشی گری صحنه بازیگر هم بود

نعیمه نظام دوست در ساعت خوش + عکس