نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام نعیمه نظام دوست است. نعیمه نظام دوست هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از نعیمه نظام دوست را ملاحظه می‌کنید.

نعیمه نظام دوست

خانواده نعیمه نظام دوست

چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است.در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی ، مریم امیرجلالی ، الناز شاکردوست و لیدا عباسی را دارد.او در مورد خودش اینگونه می گوید:

در دوران نوجوانی بیشتر عصبانی بودم تا خوشحال یعنی دوران بلوغ عصبانی ای داشتم چون شرایط و فضای زمانه من را عصبی می کرد با اینکه بدآموزی دارد اما مدرسه را زیاد دوست نداشتم (باخنده) نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم آدم ها با واقعیت ما آشنا شوند.من خیلی شر بودم یعنی بیشتر پسر بودم تا دختر و بیشتر پسرانه زندگی می کردم.

شباهت دیدنی نعیمه نظام دوست و خواهرش+عکس

ورود به تلویزیون

بعد از تجربه دو ساله تئاتر با مجموعه نوروز 72 داریوش کاردان وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 73 با ساعت خوش شانس مهران مدیری خوش درخشید

او در مجموعه ساعت خوش شانس علاوه بر منشی گری صحنه بازیگر هم بود

نعیمه نظام دوست در ساعت خوش + عکس

بیماری چاقی

چند سال قبل به دلیل یک بیماری مجبور به استفاده از کورتون شدم که همین باعث شد افزایش وزن پیدا کنم و همینجوری چاق تر شوم

مدتی بعد بالن معده هم گذاشتم اما جواب منفی گرفتم و باعث شد بیشتر از قبل هم غذا بخورم

کاهش 35 کیلویی

در سال 96 خانم نعیمه نظام دوست 43 ساله با عمل اسلیو معده توانست تا 40 کیلو کاهش وزن بدهد که قبل از او نیز بهاره رهنما با همین عمل لاغر کرده بود

کاهش وزن شدید نعیمه نظام دوست پس از جراحی لاغری! عکس