به گزارش پارس ؛ فارس به نقل از دیلی میل، کارشناسان بر این باورند که این فرآیند می تواند زمانی که به استراحت افراد اختصاص میابد را خراب کند، به سلامت آن ها آسیب بزند و در طول زمان استراحت هم آن ها را پشت میز کارشان ببرد.

" تانیا شویتز" (Tanya Schevitz) سخنگوی شرکت Reboot در این خصوص گفت: « این جریان مانند یک مسابقه تسلیحاتی است… همه چیز در این جریان به صورت اورژانسی انجام می شود. ما در بررسی خود دریافتیم زمانی که مردم روی تلفن همراه خود تماسی دریافت می کنند، به سرعت و بدون معطلی به آن پاسخ می گویند و همه چیز در این فرآیند بدون تاخیر انجام می شود. این جریان ناسالم است و می تواند مشکلاتی را به وجود آورد» .

گزارشی که از سوی مرکز فناوری اطلاعات Neverfail منتشر شده است نشان می دهد که ۸۳ درصد کاربران پس از اتمام ساعت کاری به وسیله گوشی هوشمند یا دیگر انواع دستگاه های الکترونیکی همراه پست الکترونیکی خود را چک می کنند. همچنین، ۷۳ درصد افراد در زمان استراحت خود و خارج از زمان کاری، وارد پست الکترونیکی کاری شان می شوند و به آن ها پاسخ می گویند.

کارشناسان بر این باورند، در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی فراوان وجود دارد بسیاری از کارمندان واهمه دارند که به درخواستی از جانب مدیر خود پاسخ نگویند و در این زمینه دچار مشکل شوند. در این میان گوشی هوشمند ابزاری محسوب می شود که اتصال دایمی آن ها را برآورده می کند.