به گزارش پارس به نقل از فارس، احمد رجبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: تلاش برای خلق حماسه های سیاسی و اقتصادی باید مورد توجه همه مردم و مسئولان باشد و در این مسیر باید از تمام امکانات موجود به نحو مطلوب بهره بریم.

وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش بسیار زیادی که داشته ام و با کمک مسئولان استان و با کمک و استعانت از خداوند در حد توان و بضاعت خود برای موفقیت و پیشرفت کشور تلاش کرده ام.

این مخترع با اشاره به اختراع و کشف این داروی جدید خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به بشریت به ویژه ملت شریف کشور عزیزم ایران را دارم و سومین اختراع جهانی ام متفاوت با ۲ اختراع قبلی و در زمینه پزشکی و درمان سریع و کامل بیماری MS است.

رجبی در ارتباط با درمان سریع بیماری MS گفت: این دارو با شناسایی علت بیماری، با آن مقابله کرده و سه روز پس از درمان داروی گیاهی فوق، علائم رفع بیماری به وضوح مشخص می شود، ضمن اینکه در طول یک مدت سه ماهه، بیماری به صورت کامل و در هر مرحله ای که باشد ریشه کن خواهد شد.

این مخترع به اهمیت این دارو اشاره کرد و ابراز داشت: با انجام MRI قبل از شروع درمان و ۲۵ روز پس از آغاز درمان، اولین علائم رفع بیماری با کم رنگ شدن پلاک ها به وضوح ظاهر خواهد شد و خوشبختانه در مرحله اول تست این دارو با موفقیت به انجام رسیده است.

بر اساس این گزارش، احمد رجبی مخترع جوان دشتستانی، سابقه اختراع دستگاه جهانی تولید انرژی را در کارنامه خود دارد، دستگاه نوینی که به زودی جایگزین انرژی های موجود از جمله برق و انرژی های فسیلی می شود.

همچنین وی اقدام به اختراع و ساخت نمونه اولیه دستگاه تولید آب از هوا به سفارش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کرده است.