به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در آغاز هفته دهم لیگ برتر فوتبال صبای قم روز جمعه ساعت ۱۸: ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف راه آهن سورینت می رود.

بررسی اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت بازی هفته ی دهم لیگ برتر را شاهین حاج بابایی برای صبا و راه آهن انجام می دهد.

در این بازی رضا سخندان به عنوان کمک داور اول و حمیدرضا رحیمی به عنوان کمک داور دوم حاج بابایی را همراهی می کنند و محمد حسین زاهدی فر به عنوان کمک داور چهار حضور دارد ناظر بازی نیز آقای مسعود عنایت می باشد.

حاج بابایی از داوران باتجربه لیگ برتر است که از سال ۸۱ قضات در لیگ را آغاز کرده و برای دومین بار است که در لیگ سیزدهم برای صبا قضاوت می کند.

تیم صبا بازی قبلی خود را مقابل داماش گیلان با نتیجه ۲ بر ۱ واگزار کرد و حالا با ۱۰ امتیاز در رده ی دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

تیم راه آهن نیزدر بازی قبلی خود در تهران مقابل فجر سپاسی به تساوی صفر، صفر رسید و در پایان هفته نهم با ۷ امتیاز در رده ۱۴ قرار گرفته است.

این بازی برای هر دو تیم که در پائین جدول حضور دارند از حساسیت بالایی برخوردار است و براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از مهم ترین قضاوت ها برای شاهین حاج بابایی به حساب می آید.