به گزارش پارس ، هادی عقیلی در گفت و گو بافارس در مورد شرایط سپاهان و شایعاتی مبنی بر تغییر سرمربی در این تیم اظهار داشت: من اطلاعی از این شایعات ندارم اما به نظر از داخل باشگاه در حال ضربه خوردن هستیم. شیطنت هایی در حال رخ دادن است که تاثیر منفی روی تیم می شود و مسئولان باشگاه ها باید حواسشان جمع باشد.

وی ادامه داد: کسی که می خواد تیم را آنالیز کند باید بداند که ما در همین ابتدای راه ۵ بازیکن هجومی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم چرا باید بابت چنین چیزی به مربی گیر داد و به او ایراد گرفت؟ قرار نیست که یک تیم هر سال قهرمانی بیاورد و یا از همان ابتدا مقتدر نشان دهد. وقتی ابزار خریداری شده مصدوم شده مربی باید چی کار کند؟

عقیلی در مورد اینکه در خصوص برخورد وی با رحمان احمدی در جریان مسابقه هم حرف و حدیث هایی به وجود آورده اند، گفت: چه دعوایی؟ من همان لحظه که رحمان گفت من برای توپ جلو می آیم از ناحیه مچ پا به شدت مصدوم شدم و از درد داد می زدم. همان موقع رحمان به من گفت چرا مانع من شدی که به او گفتم اصلا ندیدمت. کسی که از دور این چیزها را می بیند نمی داند بین ما چه اتفاقی افتاده است. مچم طوری درد می کند که شاید به بازی این هفته هم نرسم.

عقیلی تصریح کرد: شاید حرف هایی که بزنم به ضررم تمام شود اما کسانی که از داخل باشگاه در حال جو دادن به شایعات هستند باید خود را جمع کنند. این تیم به روزهای خوب خود بازگردد همین افراد خجالت زده می شوند. ما باید نگران حواشی بیرون باشیم نه داخل. چنین رفتارهایی در حق کرانچار و خود باشگاه درست نیست.