به گزارش پارس به نقل از فارس، این فیلم ها « سیلس ماریا» و « اردوگاه اشعه ایکس» هستند که از آنها به عنوان دو پروژه مستقل سینمایی اسم می برند.

« اردوگاه اشعه ایکس» را پیتر ساتر براساس فیلم نامه ای از خودش کارگردانی می کند. این فیلم درام اجتماعی، از حال و هوایی سیاسی برخوردار است.

در قصه این فیلم، استوارت در نقش یک زن جوان بازی خواهد کرد که در ارتش ثبت نام می کند تا بتواند از زندگی خسته کننده شهر کوچک خود فرار کند.

ولی وی به زودی متوجه می شود که قرار نیست به یک تور معمولی در کشو عراق برود. زمانی که او خودش را در اردوگاه بدنام گوانتانامو می بیند، سعی می کند به افشای واقعیت های این مرکز بپردازد.

در همین محل است که این زن جوان یک مرد مرموز آشنا و دوست می شود که مدت هشت سال از عمر خود را در زندان گوانتانامو سپری کرده است.

شرکت مستقل فیلم سازی دیوید گوردون گرین تهیه کننده این درام افشاگرانه سیاسی است. این فیلم برای اواخر تابستان امسال جلوی دروبین می رود.

در همین حال، کریستین استوارت به جمع بازیگران درام خانوادگی و اجتماعی « سیلس ماریا» هم پیوسته است و نقش مقابل ژولیت بینوش و چولی مورتز را در آن بازی می کند.

اولیویه آسایاس فیلم ساز فرانسوی کارگردانی این درام است که آن را براساس فیلم نامه اصیل و غیراقتباسی خودش جلوی دوربین خواهد برد.

قصه این فیلم درباره زنی به نام ماریا اندرس است. او بازیگری مشهور و میان سال است که درگیر مسائل مربوط به یک بازیگر جوان می شود. نقش این دو بازیگر را بینوش و مورتز بازی می کنند.

استوارت در قصه این فیلم در نقش دستیار کاراکتر ژولیت بینوش ظاهر خواهد شد، تا قبل از این قرار بود میا واسیکو فسکا (بازیگر « استوکر» و« آلیس در سرزمین عجایب» ) بازی در این نقش را به عهده بگیرد. این فیلم هم اوخر فصل تابستان جلوی دوربین خواهد رفت.

استوارت سال قبل « سفید برفی و شکارچی» را در کنار کریس همسورث روی پرده سینماها داشت. این فیلم پرفروش صاحب قسمت دوم هم شده است.