به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، امیر قلعه نویی که امروز (جمعه) مهمان تلفنی برنامه" ورزش و مردم" بود درباره وضعیت استقلال، گفت: من همیشه دو هفته زودتر از همه تیم ها بازیکنانم را جمع کرده و تمرینات را آغاز می کردم، اما امسال به خاطر صعود تیم ملی به جام جهانی وقت زیادی برای بدنسازی نداشتیم. به خاطر همین الان بازیکنان از لحاظ روحی و بدنی خسته اند. دغدغه مالی هم بماند. ما واقعا از این لحاظ در مضیقه هستیم.

سرمربی استقلال همچنین خطاب به علیپور درباره گوران لاوره گفت: من از آقای علیپور می خواهم که مشکل گوران را حل کند. اگر او در خارج از کشور علیه ایران مصاحبه کند مشکل ایجاد می کند.

وی همچنین با بیان این که مخالف لغو قرارداد باشگاه استقلال با شرکت آل اشپورت بود، تصریح کرد: چهار روز پیش جلسه ای را با حضور فتح الله زاده، امیری، ماجدی و یک نفر دیگر برگزار شد و من در آنجا گفتم که ما با این شرکت حرف زده ایم و قرارداد داریم و تا آخرش باید پای قرارداد بمانیم. من فقط به دنبال کیفیت بودم، چون معتقدم ایران و ایرانی باید بهترین زندگی و کیفیت را داشته باشد. قرارداد با شرکت مجید هم فقط به خاطر منافع ملی است. روزی که استادیوم آزادی را به آن وضع انداختند فقط من صحبت کردم چون پای منافع ملی در میان بود.

قلعه نویی درباره کمک به پیشکسوتان فوتبال، مطرح کرد: دو سال پیش پیشنهادی را در برنامه « ۹۰» ارائه کردم و گفتم که فوتبالی ها مقداری از قراردادشان را به صندوقی واگذار کنند تا اگر مشکلی برای فوتبالی ها پیش آمد از همان صندوق برایشان خرج کنیم، ولی چون این حرف را امیر قلعه نویی زد کسی گوش نکرد.