به گزارش پارس به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق است استاندار جدید خراسان رضوی را به مردم خوب این استان معرفی کنیم و از زحمات استاندار سابق تقدیر نماییم.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز با تودیع و معارفه آقای فروزان مهر و رشیدیان، پرونده انتصاب استانداران به اتمام می رسد و استانداران بر مبنای برنامه های ارائه شده امور را دنبال می کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه شما به استاندار جدید چیست، گفت: استاندار جدید قبلا چند سال مدیر بوده و آشنایی کاملی از وضعیت و توانمندی استان دارد. از این رو خیلی ضرورت ندارد که ما توصیه ای به او داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید را دنبال می کند، گفت: آقای رشیدیان از تمام ظرفیت های استان خراسان رضوی که ظرفیت پذیرش زوار و برکاتی که از ناحیه مرقد امام رضا (ع) دارد باید استفاده کامل کرده که هم برای مردم استان و هم برای زوار مؤثر باشد.

رحمانی فضلی در پایان خاطرنشان کرد: خراسان و مشهد یعنی تمام ایران. باید نگاه به اینجا کاملا ملی باشد و از همه ظرفیت های ملی برای یک شهر ملی استفاده شود.