به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران، زلاتکو کرانچار در مورد اینکه تیمش از دقیقه ۷۰ به بعد با مشکل روبرو می شود، خاطرنشان کرد: به بازیکنان صبا هم تبریک می گویم. مشکل ما این است که نمی توانیم از موقعیت های خود استفاده کنیم. جهان عالیان بازیکن باکیفیتی است و توانست به خوبی خود را نشان دهد. خوشحالم که او جواب اعتماد من را داد و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی درباره وضعیت جباری گفت: شک نداریم که جباری بازیکن باکیفیتی است. منکر توانایی های او هم نیستیم اما او یک مشکل دارد. وی در سپاهان با تمام ذهنش حضور ندارد. نمی توان این حس را هم برای بازیکن به وجود آورد. خود بازیکن باید به این موضوع برسد.

کرانچار تصریح کرد: جباری مشکلاتی دارد و با تمام فکرش نمی تواند در خدمت تیم باشد به همین دلیل به او استراحت دادم تا ذهنش آمادگی کامل پیدا کند هر زمان که ذهن او آماده شد می تواند به تمرینات برگردد اما اگر چنین اتفاقی رخ نداد باید با مسئولان رده بالای باشگاه صحبت کند و آنها تصمیم بگیرند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه سرپرست این تیم اعلام کرده کرانچار از وضعیت جباری راضی نبوده، یادآور شد: بحث تایید یا تکذیب شخصی نیست، من صحبت خود را می کنم. خودم به جباری مرخصی دادم به تهران بیاید و در محیط خودش فکر کند تا تصمیم خوبی بگیرد. من از همان ابتدا به جباری اطمینان کامل داشتم و او را در ترکیب ۱۱ نفره قرار دادم اما او هم باید خود را با تیم هماهنگ کند.

کرانچار در مورد اینکه مایلی کهن اعلام کرده تیم ها با اهرم فشار می توانند به برتری برسند، افزود: علاقه ای ندارم در این مورد صحبت کنم قطعا او نظر خود را مطرح کرده و قابل احترام هم هست. بازیکنان من به خوبی توانستند از اشتباهات گذشته درس عبرت بگیرند و با این برد در کورس قهرمانی باقی بمانند.

وی یادآور شد: من در دیناموزاگرب هم بازیکن بودم هم مربی. جام هایی گرفتم و هر چیزی که می خواستم به آن رسیده ام. اما اعلام می کنم با تمام قوا و وجودم به فکر سپاهان هستم نه به خاطر قراردادم بلکه به خاطر حسی که نسبت به این تیم دارم. به هیچ عنوان قصد برگشت به این تیم را ندارم. خوشحالم که در سپاهانم و می خواهم گام بلندی بردارم.