به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی پورکیانی اظهارکرد: تیم ما پس از دیداری که مقابل نفت تهران داشت و به تساوی رسید، تمرینات منظمی را برای بازی مقابل فولاد پشت سر گذاشته است.

وی افزود: تیم ما صد درصد برای این دیدار آماده است و امیدواریم که بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. به هر حال فوتبال است و لحظه ها در آن حادثه ساز هستند ولی ما با این هدف که از این دیدار امتیاز به دست آوریم، پا به میدان می گذاریم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که ما به شکست دور رفت مان کاری نداریم، گفت: فولاد تیم استان و افتخار خوزستان است ولی ما هم به امتیاز این بازی نیاز داریم.

وی درباره روند نتیجه گیری استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما می توانستیم بهتر از این هم کار کنیم ولی باتوجه به این که اولین سال حضورمان در لیگ برتر است، روند نتیجه گیری تیم مان راضی کننده بوده است. به نظرم تیم مان در پایان فصل جایگاه تک رقمی ای به دست می آورد.

پورکیانی در پایان اظهارکرد: هر دو تیم خوزستانی هستند و این شهرآورد اهواز است و امیدوارم هواداران هر دو تیم به ورزشگاه بیایند و با احترام به تشویق تیم هایشان بپردازند، ضمن این که هر دو تیم در رقابتی سالم با یکدیگر دیدار کنند. از هواداران استقلال هم می خواهیم به ورزشگاه آمده و تیم را تشویق کنند و به تیم حریف هم کاری نداشته باشند.