به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین بادامکی در خصوص شرایط صبای قم اظهار داشت: شرایط زیاد خوب نیست و در چند بازی گذشته نتایج بدی گرفتیم و در جدول هم جایگاه خوبی نداریم. می خواهیم در بازی با استقلال امتیاز بگیریم تا شرایط مان را بهبود ببخشیم.

وی با بیان اینکه به برد مقابل استقلال احتیاج داریم، افزود: باید تلاش زیادی بکنیم تا ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم. کاری به بازی های قبلی و نتایجی که به دست آمده نداریم، چون ۳ امتیاز دیدار با استقلال برای ما حیاتی و فکر و ذکر ما فقط پیروزی در این بازی است.

هافبک تیم صبای قم درباره اینکه تجربه استقلال برای تیم جوان صبا خطرناک خواهد بود، گفت: جوان های ما انگیزه زیادی دارند اما استقلال هم تیم با تجربه ای است و بازیکنان این تیم همه با تجربه هستند. در بازی های قبلی هم فقط روی تجربه نتیجه گرفته اند و ما باید تلاش کنیم تا در بازی برابر آنها اسیر تجربه بازیکنان استقلال نشویم.

بادامکی خاطرنشان کرد: شرایط بچه ها بعد از شکستی که برابر فولاد داشتیم بهتر شده است و در تمرینات روی نقاط ضعف مان کار کرده ایم. با توجه به تمریناتی که داشتیم برای دیدار با استقلال آماده ایم و امیدوارم این آمادگی با نتیجه خوب نیز همراه شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا صبا با وجود چند بازیکن با تجربه هنوز نتوانسته نتیجه بگیرد، عنوان کرد: صبا احتیاج به یک برد دارد و باید ببریم تا اعتماد به نفس تیم برگردد. امیدوارم که این برد زودتر کسب شود و اگر بتوانیم برابر استقلال به پیروزی برسیم خیلی بهتر خواهد بود، چون اکنون اختلاف تیم ها در جدول زیاد نیست و اگر بتوانیم زودتر امتیاز بگیریم می توانیم صعود کنیم.

هافبک صبا در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می تواند در لیگ بماند، گفت: تمام تلاش مان همین است و مطمئنا با پتانسیلی که داریم در لیگ برتر خواهیم ماند و برای این کار نیاز به تلاش زیاد داریم.