به گزارش پارس به نقل از فارس، مجید غلام نژاد در خصوص دیدار دیروز تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان، گفت: در این بازی غایب بودم اما تیم ما به برد نیاز داشت تا بتوانیم قبل از دربی صدر جدول را حفظ کنیم چرا که فولاد هم پرسپولیس را شکست داده بود و ما باید استقلال خوزستان را می بردیم و خوشبختانه در پایان بازی هم ۳ امتیاز این بازی برای ما به دست آمد.

وی درباره اینکه برد قبل از دربی برای استقلال نتیجه مهمی است، اظهار داشت: دقیقا همینطور است. برد قبل از دربی نتیجه مهمی است که خوشبختانه ما آن را به دست آوردیم و با روحیه بهتری وارد دربی می شویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه این شانس را دارد تا اولین دربی اش را تجربه کند، افزود: مصدومیتی داشتم که چند جلسه ای تمرین نکردم اما از امروز تمریناتم را با تیم آغاز کردم. باید ببینم شرایط بدنی ام چگونه می شود و اگر مربیان استقلال صلاح دانستند و شرایط آرمانی داشتم و من را در این بازی به میدان فرستادند امیدوارم بتوانم بازی خوبی انجام دهم.

غلام نژاد درباره اینکه زمانی که علی دایی سرمربی تیم ملی بود او بازیکن مورد علاقه وی بود و حالا باید در دربی مقابل تیم دایی قرار بگیرد، گفت: در هر صورت علی دایی برای من مربی تأثیرگذاری بود اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و حالا که فوتبال ما حرفه ای شده این مسائل دیگر خیلی مهم نیست.