به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سعید دقیقی درباره بازی پیش روی این تیم با فجر شهید سپاسی، اظهار کرد: بازی سختی خواهیم داشت و آرزوی موفقیت برای تیم دارم و امیدوارم با سه امتیاز این مسابقه نتایج خوب این تیم ادامه یابد. تیم تمرینات خوبی را انجام داده است و برای این دیدار آماده می شود.

  وی درباره مصدومیت خود، بیان کرد: آقای دکتر مولایی تلاش زیادی برای بهبودی هر چه سریع تر من انجام می دهند. هر روز بهتر می شوم و ان شاءالله از هفته هشتم در خدمت تیم خواهم بود. می توانستم این هفته نیز در کنار تیم باشم، ولی ریسک پذیر بود. می خواهم مصدومیتم به طور کامل برطرف شود تا فصل خوبی را در خدمت تراکتورسازی باشم و بتوانم درخواست های هواداران را به نحو احسن انجام دهم.

مهاجم تراکتورسازی درباره کیفیت توپ های لیگ برتر، اظهار کرد: من در چند بازی در کنار تیم نبوده ام، ولی در تمرینات که از آن توپ ها استفاده می کنیم کیفیتش چندان جالب نیست. ان شاءالله سازمان لیگ باید برای بهتر شدن کیفیت توپ ها فکری بیندیشد.

دقیقی درباره این که آیا نبودنش در تیم احساس می شود یا خیر؟ تصریح کرد: ما نفرات خوبی را در کنار تیم داریم و من هم امیدوارم که به شرایط خوبی برسم و به تیم کمک کنم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز درباره این که آیا نتایج خوب این تیم ادامه خواهد یافت یا خیر؟ اظهار کرد: آرزوی ما این است و دوست داریم به این شکل باشد. تیم مربی و بازیکنان خوبی دارد و هواداران فهیم و با تعصبی در کنار تیم هستند و ان شاءالله همه کمک کنند تا تیم شرایط ایده آل خود را داشته باشد.