به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، پیام صادقیان درباره آخرین شرایط آسیب دیدگی خود، ارزیابی اش از شرایط پرسپولیس تا هفته پنجم لیگ برتر، حضور در پرسپولیس به همراه همبازیان قدیمی اش یعنی عالیشاه و غریبی و نظرش درباره آمدن خلتعبری به این تیم صحبت کرد.

* از شرایط خودت بگو. مصدومیتت بهبود یافته؟

هنوز پهلویم درد می کند. دیروز در تمرین صبح فقط توانستم با پایم وزنه بزنم و روی بالا تنه نمی توانستم کار کنم. اما خوشبختانه در تمرین نوبت بعد از ظهر با تشخیص پزشک تمرین کردم و وضعیتم بهتر است.

* از برد مقابل ملوان بگو. پرسپولیس ۱۰ نفره حریفش را شکست داد.

همانطور که خودتان دیدید بعد از ۱۰ نفره شدن شرایط مان خیلی سخت شده بود. خود من به شخصه فکر می کردم که باید اول به فکر دفاع کردن باشیم و بعد حمله کنیم. با این حال در نیمه دوم می توانستیم سه بر صفر ملوان را ببریم. خودم یک تک به تک از دست دادم و بعد از گل امید (عالیشاه) یک توپ را به تیر زد که در برگشت شوت غلامرضا می توانست به گل تبدیل شود اما نمی دانم مدافعان ملوان چطور توپ را به بیرون زدند. نیمه دوم خیلی خوب بودیم و به نظرم این برد به هواداران خیلی چسبید. واقعا غیرت گذاشتند و واقعا ده نفره بردن کار سختی بود.

* علی دایی هم در بین دو نیمه انگیزه تان را بیشتر کرد .

بله دایی گفت که به خاطر مهرداد (کفشگری) هم که شده باید ببریم. ما هم یک دل شدیم و به خاطر پرسپولیس و هواداران رفتیم که بهترین نتیجه را بگیریم و خداراشکر این اتفاق افتاد.

* نکته جالبی که در پرسپولیس امسال وجود دارد، هم بازی بودن تو با امید عالیشاه و میلاد غریبی است که از تیم ملی نوجوانان با هم بوده اید.

من، امید و میلاد خیلی وقت است که کنار هم بازی می کنیم و امسال قسمت اینگونه بود که هر سه به پرسپولیس بیاییم. اول فصل هم گفتم که پرسپولیس جوانان خوبی جذب کرده است. کنار آنها هم بزرگان تیم هستند که واقعا در این چند هفته به ما کمک کرده اند و از آنها ممنونم. واقعا تیمی عالی ساخته ایم و هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است. خیلی خوشحالم که این هفته امید گل زد. به او تبریک می گویم و امیدوارم که بازی های خوبش ادامه دار باشد.

* بعد از درخشش تو و عالیشاه رسانه ها تعریف و تمجید زیادی از شما دو نفر کردند و خودت چند هفته ای است که در راس توجه هستی. نگران نیستی تمرکز بیش از حد نگاه ها روی تو، بر کارت تاثیر بگذارد؟

قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم به همه اینها فکر کردم و همه چیز را در نظر گرفتم. می دانم که در پرسپولیس باید خیلی بهتر از این باشم و برای این کار همه تلاشم را می کنم. خوشبختانه در این چند هفته هم عملکردم بد نبوده و امیدوارم روز به روز بهتر شوم.

* پس می دانی که در پرسپولیس چه می خواهی.

بله کاملا. اهداف بزرگی در سر دارم و مهم ترینشان این است که لژیونر شوم. برای این هم باید امسال در پرسپولیس خوب باشم تا بتوانم به این هدف برسم.

* از کار کردن با علی دایی بگو.

شاید باور نکنید اما دایی به جوان ها فوق العاده زیاد اعتقاد دارد. اصلا آنها را دوست دارد. به هر حال علی دایی است، خودش فوتبالیست بوده و همه چیز را درک می کند. می داند که چطور از یک بازیکن جوان استفاده کند. فکر نمی کنم کسی در این چند سال اخیر به اندازه دایی به جوان ها اعتماد کرده باشد. من هم شخصا سعی کردم جواب اعتمادش را بدهم.

* خط دفاع پرسپولیس هم که با کمترین گل خورده خیال شما را از عقب زمین راحت کرده است.

واقعا ۴ مدافع ما مثل دیوار فولادی هستند و در این چند بازی کمتر توپی از آنها رد شده است. فکر می کنم در بازی آخر ملوان اصلا موقعیتی روی دروازه ما نداشت دفاع فوق العاده ای داریم و امیدوارم تا پایان فصل در فاز دفاعی همینقدر خوب باشیم. آنها عقب زمین را بیمه کرده اند و ما جوان ها هم خداراشکر در جلو خوب بوده ایم. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است.

* حتما می دانی که باشگاه پرسپولیس این روزها به شدت پیگیر آمدن خلعتبری است.

بله شک نکنید که محمدرضا می تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند. خودم خیلی دوست دارم که او کنار ما باشد. فوتبالیست فوق العاده ای است.

* با حضور او نگران جایگاهت در تیم نیستی؟

نه اصلا. ما چند سال در ذوب آهن با هم بازی می کردیم و محمدرضا رفیق صمیمی من است. من هم در کنار او می توانم به پرسپولیس کمک کنم و امیدوارم که زودتر بیاید.

* از بازی با نفت تهران بگو. قرار است در ورزشگاه تختی به مصاف این تیم بروید.

الان دیگر همه بازی ها سخت است. دایی همیشه می گوید که همه بازی ها را برای برد به زمین می رویم. این بازی هم همین کار را می کنیم. به هر حال تصمیم گرفته اند که در تختی بازی کنیم چاره ای نیست. فقط نگران مصدومیتم بودم. این آسیب دیدگی چند روزی روی اعصابم بود وامیدوارم برای بازی جمعه مشکلی نداشته باشم!