به گزارش پارس ، به نقل ازگل، بعد از مصاحبه قاسم دهنوی علیه مدیرعامل سپاهان با رحیمیتماس گرفتیم تا جواب این بازیکن را بدهد. البته رحیمی حاضر نبود مصاحبه کند و تاکید داشت این بازیکن در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم.

علیرضا رحیمی در این زمینه گفت: « این آقا خیلی راحت دروغ می گوید و این را از ته دل می گویم که دلم برای او می سوزد. ما باید یاد بگیریم بزرگ باشیم و شان خودمان را حفظ کنیم. اگر شان خودمان را حفظ نمی کنیم حداقل به باشگاه بزرگی که در آن هستیم احترام بگذاریم. پرسپولیس تیمی بزرگ با هواداران میلیونی است. نباید بازیکن آن تیم با حرف های پوچ و بی پایه و دروغ بخواهد خودش را مطرح کند و شان تیم بزرگی مثل پرسپولیس را پایین بیاورد. »

مدیرعامل سپاهان در ادامه افزود: « آقای رویانیان خودشان در برنامه تلویزیونی گفتند من خودم به این آقا گفتم پول را ندهد. بعد این آقا می آید می گوید پول را داده ام… بعد از چند ساعت می گوید پول را داده ام به وکیلم! و این در حالی است که وکیل همین آقا خودش می گویدچنین چیزی دروغ است و ایشان به من پولی نداده است. حالا من قضاوت را به مردم می سپارم تا حرف های این آقا را که به راحتی دروغ می گوید ببینند و قضاوت کنند. »

حمله رحیمی به دهنوی از این جا ریتم تندتری می گیرد: « آقایی که خیلی راحت دروغ می گویی حداقل کمی محترم باش و با شخصیت خودت بازی نکن. تو روزی که به سپاهان آمدی گفتی بهترین انتخاب زندگی ام بوده، چند روز بعد آمدی گفتی قلبم می گوید بروم پرسپولیس، تو را اگر ول کنند چند روز دیگر قلبت آبی رنگ می شود! تکلیف خودت را روشن کن و یکرنگ باش. اگرچه این برای آدم هایی از جنس تو خیلی سخت است. اگر کمیته انضباطی مقررات را به درستی رعایت می کرد تو الان باید یک سال محروم می بودی نه این که خیلی راحت دروغ بگویی و مصاحبه کنی و با این هوچی گری ها بخواهی خودت را بزرگ کنی. »

مدیرعامل سپاهان با انتقاد از بی قانونی حاکم بر فوتبال تاکید کرد: « باید جلوی این بی قانونی ها گرفته شود تا این آدم ها با آبروی باشگاه ها بازی نکنند. اگرچه من اصلاً نمی خواستم این موضوع به این جا کشیده شود و همان روز اول وقتی این آقا گفت می خواهم بروم گفتم مشکلی نیست برو، اما پولی که باشگاه به تو داده است را به باشگاه سپاهان پس بده… حالا که موضوع به این جا کشیده شد تا آخر مسئله را پیگیری می کنم تا ببینیم حق با چه کسی است. اگر چه حقیقت کاملا مشخص است. »