به گزارش پارس به نقل از مهر، طالب نعمت پور ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار لرستان با بیان اینکه هر موفقیت ورزشی که به دست می آید تنها حاصل تلاش یک نفر نیست، اظهار داشت: در دستیابی به این موفقیت هم خانواده ورزشکار دخیل هستند و هم مسئولان می توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی نیز در حد بضاعت تاکنون به من کمک کرده اند، بیان داشت: در برخی موارد کمبود ها و کاستی هایی نیز وجود داشته و دارد که به خاطر عشق و علاقه به کشتی با آن کنار آمده ام و تلاش کرده ام با همه وجود در صحنه باشم.

نعمت پور به برنامه های آینده خود اشاره کرد و بیان داشت: سال آینده بازیهای آسیایی کره جنوبی را در پیش داریم که تلاش من کسب مدال طلا در این مسابقات و همچنین راهیابی به بازیهای المپیک است.

وی با اشاره به آرزوی خود برای رسیدن به مدال طلای المپیک، افزود: از مسئولان امر انتظار دارم تا با رفع دغدغه هایم برای انجام و پیگیری جدی تمرینات به کمک من بیایند تا بتوانم مدال طلای المپیک را به مردم لرستان و کشورم تقدیم کنم.

این قهرمان لرستانی کشتی جهان به مشکلات خود در زمینه شغلی اشاره کرد و بیان داشت: این مسائل موجب شده که تمرکز من روی ورزش کمتر شود که امیدوارم متولیان امر در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

نعمت پور با اشاره به انعقاد قراردادهای میلیاردی در بازیهای توپی مانند فوتبال بیان داشت: امیدواریم مسئولان همین توجه را نیز به ورزشکاران رشته هایی چون کشتی فرنگی که مایه افتخار ایران می شوند داشته باشند.

وی با بیان اینکه لرستان پر از استعدادهای ورزشی است، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری مسئولان و تامین زیرساخت ها، استعدادهای موجود در این زمینه در استان شکوفا شود.