به گزارش پارس ، به نقل ازگل، پس از اینکه به خاطر مصدومیت یک فصل فوتبالی اش را از دست داد به پرسپولیس بازگشت تا شاید بتواند دوباره روزهای خوب خود در این تیم را تکرار کند اما شرایط آن طور که مهرزاد معدنچی پیش بینی کرده بود پیش نرفت تا این بازیکن یک فصل بد و دور از انتظار را در تیم سرخپوش پشت سر بگذارد. این بازیکن عنوان می کند فصل گذشته بیشتر از اینکه از لحاظ بدنی افت کند، به لحاظ روحی تخریب شده است و یحیی گل محمدی را هم مسبب آن می داند. صحبت های معدنچی از حضورتان می گذرد.

* با توجه به فصل بد و دور از انتظاری که در پرسپولیس سپری کردی آیا توانسته ای به لحاظ روحی و بدنی به شرایط مطلوبی برسی؟
- بیشتر از اینکه به لحاظ بدنی ناآماده باشم، شرایط روحی ام بد بود که با کمک آقای پیروانی و روحیه دادن های ایشان توانسته ام به وضعیت خوبی دست پیدا کنم. رفتاری که آقای گل محمدی فصل گذشته با من داشت حسابی داغونم کرده بود.

* مگر چه رفتاری با تو داشت؟
- نه من، بلکه با سایر باتجربه های تیم مثل مهدوی کیا و کاظمیان هم آن رفتارها را داشت. تمرین که شروع می شد به من می گفت بروم پشت دروازه و تمرین کنم. انگار نه انگار که زمان مانوئل یکی از بازیکنان فیکس بودم. توقع نداشتم بازی ام بدهد چون به هر حال مربیگری سلیقه ای است اما نباید آنطور شخصیتم را خرد می کرد. ایشان فقط دنبال این بودند که شخصیتم را زیر سوال ببرند. زورش به علی کریمی نمی رسید وگرنه با او هم آنطور رفتار می کرد و بازی اش نمی داد. این مربی یادش رفته بود که در جام جهانی ۲۰۰۶ و در تیم ملی کنار هم بازی می کردیم. دنبال مقصر نیستم اما گل محمدی با شخصیتم بازی کرد. مقصر خودم بودم که به پرسپولیس رفتم. همان زمان که فهمیدم دنیزلی نمی آید نباید به این تیم می رفتم.

* با توجه به فصل بدی که در پرسپولیس گذراندی، قطعا توقع نداشتی علی دایی تو را حفظ کند؟
- اصلا انتظار نداشتم که آقای دایی مرا در لیست خود قرار بدهد. باور کنید پس از بازی فینال جام حذفی بود که به آقای شیرینی گفتم می خواهم قراردادم را فسخ کنم اما ایشان مانع شدند. فصل هم که تمام شد و آقای دایی آمدند، می دانستم مرا نمی خواهند و به همین دلیل هم خودم تصمیم به فسخ قراردادم گرفتم. خودم به صورت تلفنی و طی صحبتی که با آقای رویانیان داشتم، تصمیم به فسخ قراردادم گرفتم و ایشان قول دادند که در ازای فسخ قراردادم خیلی زود مطالباتم را پرداخت می کنند اما تاکنون این مبلغ به حسابم واریز نشده است ولی از آن جایی که آقای رویانیان را یک مدیر خوش قول می دانم، مطمئن هستم خیلی زود مطالباتم را پرداخت می کنند.

* در حال حاضر وضعیتت چطور است؟
- فصل گذشته مرتکب یک اشتباه بزرگ شدم و به پرسپولیس رفتم تا یک سال فوتبالی ام را از دست بدهم. خودم مقصر بودم و حالا که به فجر آمده ام باید تلاش کنم تا دوباره به روزهای خوبم بازگردم.

* یعنی امیدوار هستی که بتوانی یک مهره خوب و تاثیرگذار برای فجر باشی؟
- انگیزه ام برای بازگشت به روزهای خوبم درست مثل همان روزی است که برای اولین بار به فجر پیوسته بودم. درست مثل همان روزها که یک بازیکن جوان و کم سن و سال بودم، انگیزه دارم. شاغلام هم درست مثل یک روانشناس روحیه و انگیزه از دست رفته ام را به من بازگرداندند و واقعا خودم را مدیون ایشان می دانم. هرچقدر که گل محمدی شخصیتم را تخریب کرد، شاغلام به من شخصیت دادند.

* در حضور تیم هایی که برای حضور پرقدرت در فصل جدید هزینه های میلیاردی صرف کرده اند، آیا فجرسپاسی می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد؟
- درست است که برخی تیم ها هزینه های میلیاردی کرده اند اما در عوض تیم ما هم جوان و باانگیزه است و این یک پوئن بزرگ و مثبت به حساب می آید. به واسطه همین جوانی و باانگیزه بودن مان می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.