داریوش یزدی پس از شکست تیمش مقابل خیبر و حذف نفتی‌ها از جام حذفی اظهار کرد: شرایط جام حذفی به همین شکل بود که دیدید. تیم‌هایی که از لحاظ سطح بازی پایین‌تر هستند، مقابل تیم‌های سطح بالاتر دفاع می‌کنند و شرایط را به گونه‌ای رقم می‌زنند که توقف‌های زیادی در بازی اتفاق بیفتد. ما قطعا یک سری ایرادها داریم که باید در وقفه‌ای که در لیگ ایجاد می‌شود، برطرف کنیم.

او اضافه کرد: تیم ما در بخش دفاع از نیم فصل اول عملکرد بهتری داشته و در ادامه نیم فصل دوم هم این شرایط ادامه خواهد داشت اما در بخش جلو و در فاز حمله ایرادهایی داریم که باید کار کنیم. بچه‌های ما جوان هستند و نوید این را می‌دهیم که از پس تمرینات برآیند و ایرادها را برطرف کنند. به تیم مقابل و بچه‌های خودم تبریک می‌گویم. بچه‌های ما در این بازی تلاش کردند و کاملا مالک بازی بودند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که شانس با ما یار نبود، گفت: ایرادهایی وجود دارد و باید کار کنیم و آن‌ها را برطرف کنیم. از هواداران‌مان هم عذرخواهی می‌کنم و امروز شرمنده آن‌ها شدیم اما جام حذفی اولویت ما نبود و اگر احترام به مسابقات نبود کنار می‌کشیدیم و شرایطی را برای ادامه لیگ برای خودمان درست می‌کردیم. لیگ اولویت اصلی ما است و برای آن برنامه‌ریزی کردیم.

او درباره داوری بازی گفت: در صحنه‌ای مدافع حریف کاملا پایش را روی پای مهاجم ما قرارداد و این صحنه می‌توانست پنالتی باشد اما به دلیل این‌که تصاویر صحنه را هنوز ندیدیم، نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم و به کارشناسان واگذار می‌کنیم. امیدوارم بعضی از برنامه‌های تلویزیونی به ما کم لطفی نکنند. آن‌ها اصلا صحنه‌های ما را نشان ندادند و از آن‌ها گله‌مند هستیم. ما تیمی کم بضاعت هستیم اما باید نیرو و وقت بیشتری بگذاریم تا مشکلات را برطرف کنیم.

یزدی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: کماکان پنجره ما بسته است. البته از مدیریت تشکر می‌کنم که دارد تلاش خودش را انجام می‌دهد. مدیریت مبالغ خوبی را در چند روز گذشته به اعضای تیم پرداخت کرد و مطالبات‌ اعضای تیم به ۵۰ درصد رسید. کمتر تیمی در لیگ به سقف ۵۰ درصد رسیده است و برای همین مساله باید از مدیریت تشکر کنم و انتظار داریم پنجره‌مان هم باز شود و سه، چهار بازیکن به این مجموعه اضافه کنیم.