محمد نوازی در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شهر سیرجان هستیم و قائدتا اتفاقات خوبی قرار است فردا بیفتد به خاطر اینکه تیم شهرخودرو یک تیمی هست که واقعا فوتبال بازی می‌کند. تیم سیرجان هم با داشتن بازیکنان خوب و مربی با دانش و لایق که بهترین مربی حال حاضر ایران است، اتفاقات خوبی رقم زدند در طول این چند هفته‌ای که از لیگ شروع شده است.

مربی شهرخودرو ادامه داد: ما هم شرایط خوبی داریم و بچه‌های ما همه در سطح ایده‌آلی هستند. در این وقفه درست است که ما بازی هفته قبل خود را به استقلال واگذار کردیم ولی همان طور که همه دیدند فکر می‌کنم مستحق باخت نبودیم و انشاءالله فردا با روحیه‌ای که بازیکنان ما دارند و انرژی مضاعفی که مثل بازی استقلال که 10 نفره هم شدیم و خیلی خوب بازی ارائه دادیم فکر می‌کنم فردا هم یک بازی خیلی خوبی و در شأن شهر خودرو باشد و بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: یک بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم و بقیه شرایطشان خوب است انشاءالله بتوانیم آن چیزی که آقای رحمتی در تمرینات از آنها خواستند در زمین اجرا کنند بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.