محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس در تهران از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی با بازیکنان کار کردیم و و بر اساس نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن کار کردیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: هرچند ذوب‌آهن کرونایی داشته باشد، فوتبال بازی کردن سخت است؛ با تمام قوا به اصفهان آمده‌ایم که مقابل ذوب‌آهن بازی کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

وی بیان داشت: مربی ذوب‌آهن و شهرخودرو تجربه اولشان به عنوان سرمربی‌گری است، انگیزه مربیان و بازیکنان و نیروی جوانی باعث می‌شود بازی خوبی باشد؛ نیروی جوانی شور و علاقه‌ای که ایجاد می‌کند متفاوت است؛ دوندگی و جنگندگی هر 2 تیم دارند ولی سعی می‌کنیم با تاکتیکی که پیاده می‌کنیم، بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم.

نوازی در مورد شرایط ذوب‌آهن گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قوانینی برای کرونا گذاشته‌اند؛ در بازی‌های آسیایی نیز کرونایی داشتیم، تیم الهلال 8 بازیکن کرونایی داشت، وقتی به حدنصاب رسیدند بازی لغو شد؛ این قوانین برای همه یکسان است و نمی‌توانیم خودمان تصمیم بگیریم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو افزود: باید طبق قوانین فدراسیون و سازمان لیگ جلو بریم، ممکن است بازیکنان ما نیز کرونایی شوند، در شروع فصل 4  یا 5 بازیکن ما کرونا داشتند و همین مشکل را داشتیم؛ اگر قرار باشد هر بازی به دلیل این اتفاقات کنسل شود خوب نیست.

وی تصریح کرد: قانون برای همه یکسان است، در مورد لغو یا انجام بازی فدراسیون باید تصمیم بگیرد؛ در فوتبال مشخص نیست کدام بازیکن بازی می‌کند؛ فدراسیون باید برای تصمیم‌گیری باید جلسه بگذارد.

نوازی خاطرنشان کرد: امیدوارم قوانین در هر اتفاقی که برای تیم‌ها می‌افتد یکسان باشد، فقط برای تیم خاصی نباشد تا تیم‌ها در مسابقات با دلی گرم حاضر شوند، مخصوصا تیم‌های شخصی که از جیب خرج می‌کنند و قوانین برای تیم‌های مطرح و بزرگ نباشد.