محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بازی سختی در پیش داریم. با استقلالی بازی داریم که در آسیا و ایران پرآوزاه است و کلی هوادار دارد و تیمی دوست داشتنی است. این بازی هم برای من مثل همه بازی هاست. تیمی جوان و باانگیزه ای داریم. دوست داریم در زمین خودمان با ارایه بازی خوب سه امتیاز را بگیریم. استقلال از اسمش مشخص است که تیمی بزرگ است. فوتبالیست‌ها و مربیان خوبی دارد و یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی است. آنها هم شرایط خاص خودشان را دارند اما ما هم از این خانواده هستیم و این اولین تجربه مهدی رحمتی است که مقابل تیم سابقش مربیگری می‌کند. برای تک تک استقلالی‌های عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم همین طور تیم شهرخودرو.

وی در مورد وضعیت بازیکنان کرونایی در تیم شهر خودرو گفت: خدا را شکر به موارد مشکوکی برنخوردیم و از نظر روحی و روانی خیلی آماده ایم و بعد از بازی با ذوب آهن شرایط ما خوب است، سه امتیاز خوب گرفتیم بعد از باخت به پرسپولیس، هیچ مصدوم و مشکلی هم نداریم و فقط منتظر سوت آغازبازی هستیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

نوازی در مورد وضعیت تیم استقلال، حواشی آن و شرایط محمود فکری در این تیم گفت: این مساله در حیطه کاری من نیست و برخی تیم‌ها در اول فصل مشکلاتی داشتند. باید به مربیان فرصت داد. فکری هم مربی بزرگی است و استقلال هم تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد هواداران خوبی دارد باید صبر و حوصله کرد. این حرف‌ها را به خاطر این زدم که از خانواده استقلال هستم و گرنه در حیطه وظایف من نیست و من به تیم شهرخودرو و این لوگو تعصب دارم و در فوتبال حرفه‌ای باید برای آینده خودمان رزومه جمع کنیم . مثل همه مربیان و بازیکنان که زمانی در این تیم بودند و حالا به عنوان مربی مقابل آنها نشستیم. برای استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: هیچ مصدومی نداریم.

مربی شهر خودرو در مورد داوری‌ها در لیگ برتر و همجمه‌هایی که به داور می شود، گفت: توکل ما به خداست و داوری که سوت بازی را می‌زند وظیفه‌ای دارد و داوری قانون دارد. امیدوارم تیم ‌مان را هدایت کنیم و حاشیه‌ای هم پیش نیاید و اتفاق خاصی هم رخ ندهد و بازیکنان ما سالم و سلامت باشند. تصمیم و سوت داوری هم سخت است.

نوازی در مورد وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع)  و ورزشگاه ثامن گفت: در این مورد باشگاه باید پاسخ بدهد اما من به عنوان مربی می‌گویم ورزشگاه امام رضا(ع) از ورشگاه‌های شیک است و اگرچه در داخل شهر است می‌گویند ممکن است تماشاگران شلوغ کننند؛ اما اکنون که بازی‌ها به خاطر کرونا بدون تماشاگر است. این ورزشگاه ساخته شده که استفاده شود و این حسن خوبی برای شهرخودرو است. از مسئولانی که این ورزشگاه را بنا کردند تشکر می‌کنم حیف است که در این ورزشگاه بازی انجام نشود و مسابقات به خارج از شهر منتقل شود. ما چند جلسه تمرین در ورزشگاه ثامن تمرین کردیم اما ورزشگاه امام رضا (ع) خیلی بهتر است.